Symf mål.

LilleMor26

Betatt av forumet
Septembergull'17
Vært på kontroll hos jm idag etter jeg oppdaget masse vann i fotan og ansikt. Der fant de stor forskjell på symf mål siden sist jeg var på kontroll så i morgen bær det avgårde til unn på ultralyd for å sjekke koffer det er blitt så lavt mål.
Spent å se hva de finner ut. Er i uke 38 idag.
Noen flere som plutselig har falt på mål?:anyone

Har å lagt på mg 4 1/2 kg på 9 daga:arghh:

Falt veldig... Baby lå på tvers... når hodet kom ned igjen i uke 38!!! ble målene normale igjen

Falt veldig... Baby lå på tvers... når hodet kom ned igjen i uke 38!!! ble målene normale igjen
Her har ho logge m hode ned sia uke 31. Alltid merka rompa hennes på en av sidene.

Vært på kontroll hos jm idag etter jeg oppdaget masse vann i fotan og ansikt. Der fant de stor forskjell på symf mål siden sist jeg var på kontroll så i morgen bær det avgårde til unn på ultralyd for å sjekke koffer det er blitt så lavt mål.
Spent å se hva de finner ut. Er i uke 38 idag.
Noen flere som plutselig har falt på mål?:anyone

Jeg hadde nå stor forskjell mellom mine to siste kontroller, det var 5 dager i mellom. Min lege reagerte ikke noe på dette da han mente at det betydde at lillegutt hadde lagt seg enda lenger ned i bekkenet. Jeg var da 40 +5. Jeg kan selvfølgelig ikke si om det samme gjelder deg, men ønsker deg Lykke til i dag! Håper alt står bra til med deg og den lille [emoji255] :-)

Back
Topp