Symerker (ikke babyspm)

Ole Brumm

Forumet er livet
Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Altså fysiske butikker? Kid, Princess f.ex. Finner det ikke noe sted jeg[8D]
Eller noen som har noe til overs som de kan sende meg?
Denne fant jeg på Stoff og Stil, men gidder ikke å dra helt til Drammen for å kjøpe denne lille greia liksom, og skal jeg bare kjøpe denne er jo porto megadyrt.
Her er andre søte http://www.stoffogstil.no/Katalog/Sytilbehoer.aspx?group_id=7108

Jeg har kjøpt Cars og Hello Kitty-strykemerker på H&M. De kan helt sikkert sys på om det passer bedre. Skal ikke si sikkert at de har det fortsatt,men det er ikke så veldig lenge siden jeg så det der. Tror de hadde noen Spiderman-merker også.

Ofte i butikker hvor man får kjøpt metervare vil jeg tro... hmm.. hvertfall det i kragerø, har ikke kjøpt det på mange år.

ORIGINAL: FjerneErna

Jeg har kjøpt Cars og Hello Kitty-strykemerker på H&M. De kan helt sikkert sys på om det passer bedre. Skal ikke si sikkert at de har det fortsatt,men det er ikke så veldig lenge siden jeg så det der. Tror de hadde noen Spiderman-merker også.

Ja, har de Cars merkene til Magnus fulgte med en bukse han fikk men de datt jo av etter 1 vask så jeg måtte sy dem på. Men jeg er ikke så glad i Hello Kitty akkurat, synes den er en plage den katta der[8D] , så hadde tenkt å finne noe annet jentete.
Bare lurte på om de hadde det på kjedebutikker, som Jysk, Princess og Kid. Har vært på Jysk, fant ikke der, kanskje jeg må lete bedre.. eller spørre..

Thanx anyway

Hmmm.... har ikke sett noe sånt andre steder enn i stoffbutikker jeg.... Tror jeg....
Så ingen hjelp å få fra meg [8D]

ORIGINAL: Love4two

Hmmm.... har ikke sett noe sånt andre steder enn i stoffbutikker jeg.... Tror jeg....
Så ingen hjelp å få fra meg [8D]

Har du konkrete butikker å tipse meg om?

Vi har bare noen lokale butikker da.
Men du, det finnes jo mange tekstilbutikker i Oslo, Grønnland. Kanskje de har. Finnes en som ligger Gunerius, den lille senteret bak Oslo City.

ORIGINAL: Love4two

Vi har bare noen lokale butikker da.
Men du, det finnes jo mange tekstilbutikker i Oslo, Grønnland. Kanskje de har. Finnes en som ligger Gunerius, den lille senteret bak Oslo City.

Ja ja, de hadde jeg jo helt glemt[8D]
Men tar gjerne imot tips om butikker altså, like lett (om ikke lettere) å ta turen til Lillestrøm som til byen.

å ja.. De har nå bare en sybutikk i lillestrøm da og den er så som så med. Den ligger ved kultur senteret, i nabobygget. Butikken ligger på den andre siden av bygge hvis du ser mot kultursenteret.

Strømmen storsenter da tro??
Hansen og Dysvik kunne kanskje hatt det??
Prø ev å ringe dem for å høre.

grubler videre

Den lille klesbutikken på skedsmokorset, inne på senteret. Den som har tøy fra 0-100 år[:D]
Ligger med en gang du kommer inn svingdøren. Der mener jeg at de har merkelapper, er jo et par år siden vi flyttet derfra, men slike butikker pleier å ha.

De har jo alt fra garn til truser til tøy i alle aldre.

Jeg så på mine her om dagen for Erik kom hjem fra barnehagen med hull i buksa og jeg har faktisk noen med blomster og marihøne som jeg har kjøpt på H&M,men hvis det er dårlig kvalitet på dem er det kanskje ikke så aktuelt [;)]

ORIGINAL: FjerneErna

Jeg så på mine her om dagen for Erik kom hjem fra barnehagen med hull i buksa og jeg har faktisk noen med blomster og marihøne som jeg har kjøpt på H&M,men hvis det er dårlig kvalitet på dem er det kanskje ikke så aktuelt [;)]

Marihøne hadde vært supert, vil du selge den til meg kanskje? De vi har fra HM er ikke dårlig kvalitet så lenge man syr de på, men det limet funka ikke hos oss ihvertfall.

Takk for tips dere andre også[:D]

Jeg hadde i grunnen tenkt å bruke dem sjøl [8|]   Kan ikke både du og jeg ta en tur på H&M og sjekke om de har igjen flere? Om de ikke fins å få tak i lenger så får vi heller se hva vi får til da..

ok, greit, er jo lov å prøve[8D]

Så absolutt [;)]

Back
Topp