Symboler banner til skjult

Hvilket symbol vil du ha på banneret?

• 1

Votes: 3 14,3%
  • 2

Votes: 2 9,5%
  • 3

Votes: 8 38,1%
  • 4

• 5

Votes: 1 4,8%
  • 6

• 7

• 8

• 9

• Vil ikke ha symboler

Votes: 5 23,8%

• Antall som har svart
    21

AilOn

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Vi som prøver :)
Smånissene 2022
❄️ Januargull 2023 ❄️
Ok, fant denne oversikten over symboler. IMG_6591.jpeg

Hva tenker dere om hvor lenge avstemningene skal gå? Ser det er rundt 30 som har svart på navneavstemningen.
18 som har svart på farge og 15 på denne.
Det er nok en del som ikke er her så mye, og ikke har sett den enda; samtidig er vi nok snart 100 innlegg unna skjult.

Skal vi sette fristen til når vi har nok innlegg for skjult?
Eller skal vi vente med skjult forum og utsette fristen?
Hva tenker dere?

Hva tenker dere om hvor lenge avstemningene skal gå? Ser det er rundt 30 som har svart på navneavstemningen.
18 som har svart på farge og 15 på denne.
Det er nok en del som ikke er her så mye, og ikke har sett den enda; samtidig er vi nok snart 100 innlegg unna skjult.

Skal vi sette fristen til når vi har nok innlegg for skjult?
Eller skal vi vente med skjult forum og utsette fristen?
Hva tenker dere?
Jeg tenker avstemming varer til vi har nok innlegg og tilgangsannsvarlige på plass :hilarious: SÅ viktig er det jo ikke med farge osv, så om noen går glipp av avstemming for de ikke er her på noen dager så overlever de nok

Jeg syns også vi kan ha avstemningen til vi har fått tilgang til skjult. Det er ikke SÅ nøye med fargen etc og dem som er lite aktive her og ikke rekker avstemningen bryr seg kanskje ikke så mye :)

Jeg er enig med alle dere. :happy: Jeg vet også at om jeg ikke hadde rukket og stemme så hadde det vært helt greit for min del, sånn er det av og til. Man rekker ikke alt. :happy:

Jeg er også enig med dere, men ville ikke ta den avgjørelsen alene. :hilarious:

Back
Topp