Symaskintips?

¤Tebsil¤

Elsker forumet
Jeg er på utikk etter en rimelig og grei symaskin til ca 1000 kroner. Jeg skal bare bruke den til enkle ting, gardiner, reparere/legge opp tøy etc. Ikke noe fancy behov, men enkel og grei. Noen tips? Noen som vet om gode tilbud noe sted?

[:D]

Jeg kjøpte en enkel symaskin, Singer, på en sybutikk til 1300 kr tror jeg det var. Fungerer som bare det til det jeg trenger det til, litt gardiner, duker, har sydd et leketeppe, ei badekåpe.

Ok [:)]

Ser de har endel Singer til 1499,- hos diverse nettbutikker, kanskje gå for en sånn da?

Den singeren kan jeg ikke si mye pent omdesverre... Ville heller gått innom en forhandler og sett på en brukt anskje? Man får gamle gode husqvarna og bernina maskiner til rundt 1000,- kr.

Den minste maskinen jeg ville vurdert er janome my style 100(2095,-) eller den aller minste bernetten den lille sorte (1990,-) og av disse to absolutt janomen....

ORIGINAL: litefrø

Den singeren kan jeg ikke si mye pent omdesverre... Ville heller gått innom en forhandler og sett på en brukt anskje? Man får gamle gode husqvarna og bernina maskiner til rundt 1000,- kr.

Den minste maskinen jeg ville vurdert er janome my style 100(2095,-) eller den aller minste bernetten den lille sorte (1990,-) og av disse to absolutt janomen....

Får ta turen innom sybutikken å snakke med de.

Takk for svar! [:)]

Jeg kjøpte en Singer 1507 på coop obs til 1200 kr..[:)] Holder til mitt bruk ihvertfall.

Back
Topp