symaskin

Jeg har nettopp kjøpt en singer 7462. Den kosta ca. 3000,- Synes ikke det var så ille... Den er helt ok etter mitt bruk, ikke noe industrimaskin, men kan sy både lær og dongeri hvis man ønsker det. Velidg brukervennlig, synes jeg. Har aldri brukt symaskin før, og denne klarer jeg å bruke uten hjelp fra andre [:)] 

sambo kjøpte meg en helt enkel singer på jysk i dag, kampanjetilbud 1250,-[:)]

Har bestilt meg en Husqverna Huskystar C20 på symaskiner.no i dag [:)] 2995,- på kampanje.
Var innom husfliden å så på den først, ekspeditøren sa at de hadde veldig gode tilbakemeldinger på den. Hadde i tillegg en fin tynge og grei lengde på "armen" (eller hva det nå heter). Er jo ei computermaskin- mange flotte sømmer [:D] De er vanvittige raske å sende ut maskina fra leverandøren: fikk mail etter ca 3 timer med collinummer og beskjed om at den sendes i morgen. Gleder meg til den kommer [:D][:D][:D]

drøm... gleder meg til jeg får råd til den symaskinen jeg ønsker meg.... nå har vi en gammel maskin som gubben arvet av min bestemor, den er faktisk så gammel at den har bare enkel sikksakk og rett søm, men man kan variere på stinglengden da...
den maskinen jeg ønsker er en brother 4000D den koster 39.995 kr, så blir en stund å vente på den...

Back
Topp