Symaskin - anbefaling

Hmmmmmm

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
Jeg vurderer å kjøpe meg en symaskin. Er helt nybegynner og lurer derfor på om noen kan anbefale en symaskin som ikke er for avansert og som ikke er altfor dyr. Vil heller oppgradere til en annen maskin når jeg blir flinkere og er klar for større utfordringer på syfronten ;)

Jeg vurderer å kjøpe meg en symaskin. Er helt nybegynner og lurer derfor på om noen kan anbefale en symaskin som ikke er for avansert og som ikke er altfor dyr. Vil heller oppgradere til en annen maskin når jeg blir flinkere og er klar for større utfordringer på syfronten ;)
J kjøpte meg en enkel janome, med helt samme baktanker som deg- den fungerer utmerket til mitt bruk- tror den kosta 2500....da var den ikke av de simpleste på europris/obs men en rimelig utgave kjøpt hos forhandler...:)

J kjøpte meg en enkel janome, med helt samme baktanker som deg- den fungerer utmerket til mitt bruk- tror den kosta 2500....da var den ikke av de simpleste på europris/obs men en rimelig utgave kjøpt hos forhandler...:)

Takk for tips :)

Takk for tips :)

Har ikke veldig peiling men tror det er kjempelurt å kjøpe hos forhandler, og at du får mye mer for pengene om du vipper over 2000 i stedet for en maskin til rundt 1000lappen på obs.. :) kjempegøy å sy så det er bare å hive seg rundt :-D

Jeg fikk denne av samboeren i fjor. Er veldig fornøyd. Enkel og grei ;) Kan også brukes uten pedal.
89344cd90fe12717a45e819a8f375b5c

Jeg har singer. Coop har ofte hatt de på kundetilbud.
Jeg er veldig fornøyd med den, enkel og grei, billig og ikke veldig avansert.
Er helt nybegynner men har brukt den mye og har blant annet blitt noen fine babynest av den :)

Mamma som har mye sy erfaring måtte låne den en gang og var også fornøyd :)

Back
Topp