Sylteagurk...

Mayb31

Elsker forumet
Hva er det med denne sylteagurken og graviditet...på film så får alle gravide lyst på sylteagurk...WHY?
Selv så synest jeg det er pyton.

Når jeg var gravid så hadde jeg dilla på kuli, kinder julenisse sjokolade og lollipopp is...
men det er jo nammis det da i forhold til sylteagurk, kanskje ikke så sunt da men...[8|]

Har ihvertfall hørt om folk som får dilla på sylteagurk når de er gravide! Ikke det at jeg kan forstå det men...hehe

Har hørt om det ja, men blæææh[:'(][:'(] Jeg har dilla på alt som lukter sterkt! Eksos, sprittusj, lightergass, JIF glassvipes, bensin og vindusspyleveske.. Mest den sisste! Kanskje fordi det er det eneste jeg får lukte på da.. Å glassvipsene..

Sylteagurk har ikke jeg dilla på hvertfall [:'(]

Her digger vi bensin/kjeller/vind.sp.v. - lukt, og ja sprittusj er jo samme kategori, så det lukter også himmelsk [:D]
Av "mat" har jeg en forkjærlighet for vanlig salt potetgull (har blitt litt for mange av dem i det siste månedene nå), isbiter (over 30 stk daglig) og gulrøtter [8D]

Har aldri likt sylteagurk. Og skjønner hvertfall ikke hvorfor de har det på burgere!
Jeg hadde dilla på is jeg oxo..Ellers bare sjampagnebrus[:)]
Har alltid likt bensinlukt jeg..

korni flatbrød er det beste å spise i hele verden. Spiser ca en eske om dagen..

ehh.jeg mååå ha sylteagurk på nesten alt jeg spiser jeg.leverpostei med sylteagurk er diggis[:D].leste en plass at sug på sånne ting er tegn på jernmangel??!!!. skal legge til at jeg alltid har likt sylteagurk da..sambo syns det ser litt grotesk ut når jeg lasser oppå brødskivene mine..he he[:D]

Har ikkje testa sylteagurken sia æ blei gravid, vess noen bli hekta, så e æ sikkert en av dem! Like d vanligvis bære på burger...
Joda, har hørt om de som spis d rett av glasset, sånne heile!!!

syns det er kjempe godt jeg!!

Back
Topp