Sykt vondt i hodet...

MrsQuattro

Glad i forumet
Startet igår på handleturen.. kom å gikk litt, men er der stortsett hele tiden.. tok 1 paracet igår formiddag, det hjalp ikke.. sovna ikke før kl 3 inatt, etter å ha tatt 2 paracet i halv 2 tiden.. våknet fin idag morges, men nå kommer den snikende igjen..
Husker jeg hadde tendenser til dette forrige gang også..

Noen andre som har/har hatt skikkelig hodepine når du har vært gravid? noen gode tips å komme med? Er ikke noe særlig å gå å knaske paracet hver dag heller..

Hadde vondt i hode i hele går jeg og. merker det kommer litt snikende tilbake nå [:'(]

Sånn type vondt hvor det gjør vondt å bevege på seg, snu på hodet og prate.. i det hele tatt gjøre noe? Eller vondt å bare ligge å slappe av også..?

Vondt. hadde vondt i hue uansett liksom, om jeg slappet av eller hva jeg gjorde. tok jo ikke noen smertestillende. men jeg var ekstremt trøtt i går , så kan ha noe med det å gjøre.

har vært plaget med hodepine her å[&o] går opp og ned som kvalmen. Hode har vært litt bedre nå i et par dager. Har desverre ingen gode tips[&:]

vann vann og atter vann

Tro meg eller ei. MEN KJØP EN 2 LITER MED IS [:D] Det funker altså. Spis litt/passe, så slapper du av etter det. det hjelper masse på¨meg..

Håper det hjelper med å drikke masse vann for deg[:)]

Takk for tips! Hodepinen har gitt seg noe heldigvis..[:)] Har masse is liggende i fryseren, så skal prøve det ved neste anledning.. Vann er jeg ikke særlig glad i, men hvis det hjelper med hodepine, så kan det jo være verd et forsøk!

ORIGINAL: MrsQuattro

Takk for tips! Hodepinen har gitt seg noe heldigvis..[:)] Har masse is liggende i fryseren, så skal prøve det ved neste anledning.. Vann er jeg ikke særlig glad i, men hvis det hjelper med hodepine, så kan det jo være verd et forsøk!

Er heller ikke spes glad i vann, men synes det faktisk er litt godt nå[:-] Drikker ikke vann ellers...[8|]

Kan det være pga værskiftet at du/dere har vondt i hodet??

Jeg sliter en del med hodepine...eller det vil si daglig... Og det er ganske slitsomt! Paracet virker ikke og det siste halve året har jeg brukt mye paralgin. Fikk beskjed ac legene at det ikke var skadelig fordi de ikke tas opp i morkaka... Men ibux derimot er ikke bra.

Ønsker deg masse god bedring, hodepine er vondt!!! [8D][&o]

ORIGINAL: *MaCa*

ORIGINAL: MrsQuattro

Er heller ikke spes glad i vann, men synes det faktisk er litt godt nå[:-] Drikker ikke vann ellers...[8|]

Kan det være pga værskiftet at du/dere har vondt i hodet??

Det kan være pga værskiftet.. Jeg pleier å få ganske vondt i hodet før tordenværet kommer..

Jeg og hadde hodepine på jobb i går....
For min del er det faktisk mulig det var mangel på koffein som gjorde det (flaut)....
Har vært stordrikker på kaffefronten lenge, og drakk ikke en dråpe kaffe i går før i 14-tiden. Da forsvant mye av hodepinen...
Ikke bra!

ORIGINAL: Catzy83

Jeg og hadde hodepine på jobb i går....
For min del er det faktisk mulig det var mangel på koffein som gjorde det (flaut)....
Har vært stordrikker på kaffefronten lenge, og drakk ikke en dråpe kaffe i går før i 14-tiden. Da forsvant mye av hodepinen...
Ikke bra!

Det er ikke uvanlig.. Min bror fikk bestandig vondt i hodet i helgene før.. Begynte å tenke seg om, og da drakk han som regel liten eller ingen kaffe i det hele tatt, iforhold til hva han gjør på ukedagene på jobb.. Så hodepinen kom av mangel på koffein/kaffe...

Back
Topp