Sykt vonde smerter i magen og underlivet!

Stinehofine

Andre møte med forumet
Er det vanlig? Husker med forrige at jeg hadde mensenlignende smerter, men dette er bare sykt vondt. Klarer nesten ikke stå og gå... I stad skulle jeg tisse, og jeg klarte ikke sitte ned på doen, da alt bare knytta seg i smerter. Merkverdig spør du meg, og fryktelig ubehagelig!

Husker jeg hadde kraftige mensenlignende smerter da jeg var gravid med førstefødte, og det var ikke noe farlig med det.

Men du burde kanskje ta det med ro og slappe av. Kan det hende du har urinveisinfeksjon? Vær litt ops også ring legen i morgen om det ikke gir seg.

Er det forresten konstante smerter eller kommer det i bølger?

Kommer i bølger, og de har vært slik i hele dag. Tror ikke det er urinveisinfek., for jeg tisser uten problem, men det er selve sittestillinga som gjør det vondt. Og når jeg går! 

Hmm, kanskje jeg burde ta det litt med ro...

Høres dessverre helt vanlig ut. Jeg får de gjerne hvis jeg sitter eller ligger - det strekker og drar og man tenker at nå går det galt, men så er det "bare" ligamenter etc som strekker seg.

MEN - slapp av! Det hjelper som regel. Ikke stress med å nå ting - ta den tiden du trenger! :)

Sånn er det med meg også... Til tider helt jævelig.  Trur jo jeg skal sa eller noe.. Men alle sier det er normalt og det er jo en mager trøst ;;) Håper det blir litt bedre etterhvert;;)

Back
Topp