Sykt svimmel.

Mrs.ME

Flørter med forumet
Hei,

Jeg er 6+5 idag, begynte å bli veldig kvalm denne uken. Jeg var hos legen igår og fikk kvalmestillende, afipran. Denne har jeg nå prøvd de to siste dagene. Jeg er fremdeles ganske uggen, men tok det verste. Men nå kjenner jeg godt at jeg er veldig svimmel. Ikke lavt blodtrykk svimmel, men hele tiden. Når jeg ligger i sengen og snur hodet går det rundt. Jeg kan fortsatt reise meg å gå litt, men det er veldig ubehagelig. Jeg kan ikke huske dette fra tidligere svangerskap og lurer på om dette er normalt?

Kan det være bivirkninger fra kvalmestillende? Skal også sies at jeg akkurat har seponert fra 100mg zoloft (2 uker seponering), og jeg lurer på om det kan ha vært litt kort?

Jeg tenkte å kontakte lege igjen, men vil ikke være for hysterisk heller. Noen erfaringer?
 
Jeg fikk også dette mot kvalmen, og det var ikke noe for meg. Følte jeg fikk mer vondt i magen og ble også svimmel/ ekstremt trett av det! Selv om det tok toppen av selve kvalmen..
 
Ville absolutt tatt en tur til legen og tatt en blodprøve. Når man er gravid er det ingen skam å gå til legen en gang for mye enn en for lite :)
 
Jeg har også vært sykt svimmel. Viste seg at jeg hadde krystallsyken da. Var til behandling i går og nå er svimmelheten så og si borte. Noe av kvalmen også
 
Jeg har også vært sykt svimmel. Viste seg at jeg hadde krystallsyken da. Var til behandling i går og nå er svimmelheten så og si borte. Noe av kvalmen også

Krystallsyken har jeg tenkt på at det kan være. Jeg tror jeg kontakter legen til uken. Føler ikke det er helt som det skal.
 
Høres ut som krystallsyken ja. Jeg er også vært plaget med det
 
Back
Topp