Sykt nedpress

kvbaby

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2016
i dag har jeg hatt helt ekstremt nedpress og merkelig vondt i magen. Er dette modningstegn og hvor lenge før fødsel begynte det for dere? Er andregangsfødende, men kan verken huske kynnere eller nedpress fra førstemann. Skal sies at jeg gikk 8 dager overtid og baby lå langt oppe i bekkenet når fødsel startet slik at det tok lang tid for han å komme seg ned.
 
Er 3 gangs og har vært veldig plaget av nedpress og kynnere i dette svangerskapet. Med nr 1 kjente jeg ikke en eneste kynner og fødte 4 uker før termin. Hadde mer kynnere med nr 2 (begynte ca 1 mnd før fødsel), fødte også da 4 uker før. I dette svangerskapet har det tatt helt av synes jeg. Begynte i uke 20 og gradvis økt. Er i uke 35, så veldig spent på når denne kommer.
 
Er 3 gangs og har vært veldig plaget av nedpress og kynnere i dette svangerskapet. Med nr 1 kjente jeg ikke en eneste kynner og fødte 4 uker før termin. Hadde mer kynnere med nr 2 (begynte ca 1 mnd før fødsel), fødte også da 4 uker før. I dette svangerskapet har det tatt helt av synes jeg. Begynte i uke 20 og gradvis økt. Er i uke 35, så veldig spent på når denne kommer.
Oi! Da er det kanskje sånn at det blir mer og mer av det for hvert svangerskap. Kan nesten virke sånn for din del hvert fall.
 
Oi! Da er det kanskje sånn at det blir mer og mer av det for hvert svangerskap. Kan nesten virke sånn for din del hvert fall.

Det er også mitt inntrykk når jeg hører andres plager her inne på forumet. Men det virker som man når en topp med nr 3 og at man ikke blir noe verre med nr 4,5,6 osv.
 
Det er også mitt inntrykk når jeg hører andres plager her inne på forumet. Men det virker som man når en topp med nr 3 og at man ikke blir noe verre med nr 4,5,6 osv.

Stemmer for meg, syns nesten å huske at både nedpresset og kynnerne var verre med forrige (nr 3) enn nå nr 4!
 
Jeg hadde lite kynnere med nr 1, men med nr 2, 3 og 4 har jeg hatt masse av det de siste 2 mndene av svangerskapet. Har ikke født før tida med noen så langt.
 
Back
Topp