Sykt irriterende!!!

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Blir gaaal!!!!! Vi har hus på 150kvm, allikevel må flua sitte på meg! Er nydusja så lukter ikke vondt:p

<3 VinterPrinsesse <3

Det er jo bare typisk! Gleder meg litt til høsten, for nå er jeg lei fluer og bier! :mad:

Kjenner til det!! Eg e sååå klar for høst og vekk med veps! Makan så inpåslitne de har vært de siste dagene! :(

Sent from my iPad using BV Forum

Det er helt sykt hvor irriterende fluer kan være! Pleier å få følelsen av at de følger etter meg. Her om dagen lå jeg i senga og det var ei flue som gikk meg så på nervene at jeg begynte å gråte mens jeg slo etter den. Samboeren holdt på å le seg i hjel :p

28.12.14 <3

Vokst opp på gård, å er veldig vant til fluer! Men kjenner at nå som man er varm, sliten, full av homoner og kanskje en smule lei sommer. Så kunne jeg godt brukt en basoka når jeg så ei fue :P

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Hehe, fordelen med å bo i leilighet i tredje etasje.. men lar vi døra til balkongen stå for åpen finner de av og til veien inn :P

sendt fra mobilen via BV-appen

Hehe ja, å når man ligger sliten og halvsover på sofan, åsså kommer flua å flyr en runde rundt øret ditt da! Oooh my god tror jeg skal miste vettet :p

<3 VinterPrinsesse <3

Fluer i øret er døden :-) en skuespiller fortalte at han fant frem killerinstinktet ved å tenke på irriterende fluer, og han fikk vist en pris for den rollen han spilte :)

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Fluer i øret er døden :-) en skuespiller fortalte at han fant frem killerinstinktet ved å tenke på irriterende fluer, og han fikk vist en pris for den rollen han spilte :)

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app
Hahaha sier litt om hvor irriterende flue er :p

<3 VinterPrinsesse <3

Back
Topp