Sykt barn

Emba_Larsen

Forumet er livet
Hva tror dere?  Ringe legevakten om det ikke har gitt seg til kvelden?

Det begynte fredag formiddag med 38,7 i feber, han spiser ikke noe særlig, og drikker ikke så alt for mye heller. har tilogmed prøvd litt brus for å se om det kanskje hjalp med noe søtt, men han ville ikke ha mer enn 2 slurker..
I løpet av helgen har feberen gradvis steget, og den er nå oppe i 39,6.
Han er jo kvikk og rask mens stikkpillerne virker, men ser sliten ut.
Når de begynner å gå ut av kroppen, så virker det som han har febersmerter og han virker mer sliten..
Han er VELDIG snørrete, og har en del slimete hoste, men dette virker kanskje mer som en kraftig forkjølelse?

Takker for svar om noen gidder[:)]

han har jo snart hatt det i snart 3 dager  nå så jeg hadde sikkert ringte legevakten og sørget for at prinsen fikk tatt seg en tur i dag... mest sannsynlig så er det en virusinfeksjon, men de kan jo ta en crp på guttn din så får dere vite om det er virus eller bakterieinfeksjon...

masse go bedring til lille prinsen din!

Hei!
Kan ikke hjelpe deg så mye men det er vel etter 3 dager med feber at man skal kontakte lege.
Så tror nok jeg hadde vurdert å kontakte legevakta i kveld ja.

Da skal vi se an formen og feberen til i kveld.
takk for at dere svarte[:)]

Det er nok samme dritten som vi har hatt, tror hele lofoten har ligget langflate de siste ukene.. JEG ville nok ha ventet til i morgen og så heller kontaktet fastlegen min hvis han ikke ble mye verre i løpet av dagen, men jeg skjønner deg godt OM du velger å ringe legevakta i kveld..

ORIGINAL: Maelle

Det er nok samme dritten som vi har hatt, tror hele lofoten har ligget langflate de siste ukene.. JEG ville nok ha ventet til i morgen og så heller kontaktet fastlegen min hvis han ikke ble mye verre i løpet av dagen, men jeg skjønner deg godt OM du velger å ringe legevakta i kveld..

Æsj, har du sendt basseluskene med ferga? [:o] Hehe.
Ja skal se det an til i kveld[:)]

hadde nok ringt legevakta, om så bære førr å få råd om ka du kainn gjøre!! [;)] God bedring te Håkon!!

ORIGINAL: Puppeluppen

Ja jeg var faktisk på Melbu for bare et par uker siden.. Var nok da vi la dem igjen.. [:D]

Fastlegen min sa forresten at det svineriet som gikk nå var "sterkere" enn de har sett før.. Masse folk ble ordentlig syke, og ligger langflate i ukesvis, og massevis av unger får kraftig bronkitt og andre luftveisplager som følge av denne forkjølelsen/influensaen.. [&:] Elias hadde feber i godt over ei uke!

ORIGINAL: Puppeluppen

Ja jeg var faktisk på Melbu for bare et par uker siden.. Var nok da vi la dem igjen.. [:D]

Fastlegen min sa forresten at det svineriet som gikk nå var "sterkere" enn de har sett før.. Masse folk ble ordentlig syke, og ligger langflate i ukesvis, og massevis av unger får kraftig bronkitt og andre luftveisplager som følge av denne forkjølelsen/influensaen.. [&:] Elias hadde feber i godt over ei uke!

æsjda[&:]

Sara var sånn i nesten 14 dager.
Feber og slapp. Viste seg at det var 2 års jekslene som kom.

Men ta en tur til legen for sikkerhetsskyld du.
God bedring til lille Håkon [:)]

Back
Topp