Sykt barn? :(

frkMina

Forumet er livet
Mailykke <3
VIP
❤Januarlykke 2022❤
Idag så har Sebastian virkelig hatt skikkelig diare stakkars :( Har vel vært fulle 4 bleier pluss en episode på stellebordet! Og han har alltid ligget på 37.1 og 37.2 i temperatur, mens nå så ligger han på 37.7, te tross for at han bare ligger i bleien :/ Og tempen lå på 37.7 for snart 2 timer også, og bare fått ligget i bleien, men fortsatt ikke synket, og det te tross for godt med lufting så det ikke er så varmt! :( Vært egentlig ganske slapp og litt sutrete idag, noe som absolutt ikke ligner på han :( Uff, får helt vondt i mamma hjerte av og se han sånn, han er jo bare 7.5 uker gammel :(

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Hadde ringt legevakten og hørt. Så slipper du å være unødig bekymret om det ikke er noe.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde ringt legevakten og hørt. Så slipper du å være unødig bekymret om det ikke er noe.

Sent from my iPhone using BV Forum

Tenkte å vente og se hvordan temperaturen hans er om litt :) Har den da fortsatt ikke synket, så ringer jeg ned :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Tusen takk jenter :) Nå hadde den endelig gått ned te normalen igjen, og han ble seg selv igjen pluss at diare bleiene har det også blitt stopp på :D Så fornøyd mamma nå ja :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Det skjønner eg godt! :-D mor blir jo minst like syk selv når lillegull er syk :p bra det gikk fort over :-)

❤️løvemor❤️leon❤️

Heheh, ja det er sant :P Så veldig glad for at han er frisk igjen, siden vi skal hente en liten kattunge i morgen :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Ja da er det godt at småen er frisk! :-) så spennende med kattunge da! Vi får kattunge om 2 mnd :-) har en fra før... Har dere katt fra før?:-)

❤️løvemor❤️leon❤️

Ja da er det godt at småen er frisk! :-) så spennende med kattunge da! Vi får kattunge om 2 mnd :-) har en fra før... Har dere katt fra før?:-)

❤️løvemor❤️leon❤️

Ja veldig godt :) Ja blir det altså :D Å så koselig da :D er jo så stas med puser! :) Nei dessverre så har vi ikke det, for vi hadde hund fram te jeg var rundt 10 uker på vei, da måtte vi bare innse at hun ble for mye for oss med masse jobbing, plager i svangerskapet og så te slutt en baby :( Var blanding av border collie og engelsk setter, så satt aldri rolig og krevde ALL oppmerksomhet 24/7! :P Men har virkelig savnet å ha dyr etter vi solgte henne, så skal bli godt med en liten pus nå :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Ja veldig godt :) Ja blir det altså :D Å så koselig da :D er jo så stas med puser! :) Nei dessverre så har vi ikke det, for vi hadde hund fram te jeg var rundt 10 uker på vei, da måtte vi bare innse at hun ble for mye for oss med masse jobbing, plager i svangerskapet og så te slutt en baby :( Var blanding av border collie og engelsk setter, så satt aldri rolig og krevde ALL oppmerksomhet 24/7! :P Men har virkelig savnet å ha dyr etter vi solgte henne, så skal bli godt med en liten pus nå :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Puser er gøy ja! :-) heldigvis er våres så snill, så leon kan gjøre hva han vil med han, spennende å utforske passer på da, så det ikke blir for mye ;-)
Oi, den blandingen der kan eg tenke meg er aktiv ja ;-) og det er ikke så lett med en liten i hus... :-p skjønner du savner det, blir veldig tomt i huset når man er vant til aktiv hund ;-)blir jo koselig med en kattunge da, fint for gutten din å få vokse opp sammen med dyr, så er det jo gøy når de er på nesten samme alder, da "vokser de opp sammen " .. :-) så gøy!! :-)

❤️løvemor❤️leon❤️

Puser er gøy ja! :-) heldigvis er våres så snill, så leon kan gjøre hva han vil med han, spennende å utforske passer på da, så det ikke blir for mye ;-)
Oi, den blandingen der kan eg tenke meg er aktiv ja ;-) og det er ikke så lett med en liten i hus... :-p skjønner du savner det, blir veldig tomt i huset når man er vant til aktiv hund ;-)blir jo koselig med en kattunge da, fint for gutten din å få vokse opp sammen med dyr, så er det jo gøy når de er på nesten samme alder, da "vokser de opp sammen " .. :-) så gøy!! :-)

❤️løvemor❤️leon❤️

Å så fint da :D Ja er litt sånn jeg håper på også, at siden dem begge to er så små når vi henter Teddy, så blir dem "beste kompiser" siden dem på en måte vokser opp sammen :) For vil jo gjerne at Teddy tåler at Sebastian kanskje er litt hardhent med han, siden de små gjerne er det :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Ja det er sikkert lurt å la de bli kjent når begge er små og uskyldige :-p FØR han begynner å være litt hardhendt, det er vel ikke til å unngå :-) skal se de blir bestevenner ja, fra den dagen vi kom hjem fra sykehuset har Pus sittet ved siden av bilstol, seng, teppe på gulvet osv og "passet på" leon :-) også så gøy for sebastian når han blir eldre også da! Og for Teddy ;-) de har jo mye til felles allerede ;-)

❤️løvemor❤️leon❤️

Ja det er sikkert lurt å la de bli kjent når begge er små og uskyldige :-p FØR han begynner å være litt hardhendt, det er vel ikke til å unngå :-) skal se de blir bestevenner ja, fra den dagen vi kom hjem fra sykehuset har Pus sittet ved siden av bilstol, seng, teppe på gulvet osv og "passet på" leon :-) også så gøy for sebastian når han blir eldre også da! Og for Teddy ;-) de har jo mye til felles allerede ;-)

❤️løvemor❤️leon❤️

Heheh, ja sånn jeg har tenkt på det også ;) Også tenker jeg at dem blir fine lekekamerater for hverandre når Sebastian blir stor nok, siden dem da er så vant te hverandre :D Å så søtt :D Er jo så søtt når dyrene passer på de små :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Heheh, ja sånn jeg har tenkt på det også ;) Også tenker jeg at dem blir fine lekekamerater for hverandre når Sebastian blir stor nok, siden dem da er så vant te hverandre :D Å så søtt :D Er jo så søtt når dyrene passer på de små :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Det blir garantert kjempe bra!!! :) så gøy med to små babyer i hus ;-)

❤️løvemor❤️leon❤️

Back
Topp