Sykt barn...trenger tips og råd...

Mr.Darcy

Gift med forumet
Er ikke vant til å ha sykt barn....det er kun andre gangen han er syk...første gang var omgangssyke...

Han er så forkjøla, og i går kveld kl23..hadde han 40 i feber...[8|][:(][&:][:'(] Gav ham en stikkpille, så feberen har heldigvis gått ned...så nå sitter jeg her, og lilegutt i vogna si og skal prøve å sove....jeg rugger og rugger til den store gullmedalje...men det ser ikke ut til å virke...[:(][&:] Huff...tenk hvis han snur døgnet nå da....[8|][&:] Han sover ikke lenge om gangen....varierer alt i fra 2 timer til 30 min...Så jeg har kapitulert....selv om han endelig sovnet nå, så orker jeg ikke gå å legge meg, for å våkne atter en gang etter 30min/1time....da blir jeg bare mer sliten....[:(][:(][:(]

Dette er fjerde natta på rad....og jeg er SÅÅÅÅÅÅÅÅ sliten[:(][:(][:(][:(][:(] Føler meg som en zombie....og ser helt jæ*** ut...bleik og de øynene...

Huff da...ble den sytingen fra meg, men jeg måtte bare få det ut....[:(][:(][:(]
ikke mye hjelp ifra gubben heller, for han skal jo på jobb....

noen tips og råd fra dere som har erfaringer...

Hei! Har du vært hos legen? Kanskje han har vondt i halsen eller noe? Tenkte kanskje han har en infeksjon siden feberen såpass høy. Kjedelig er det uansett med nattevåk... [:@] [;)]

Takk for svar...Får håpe det gir seg snar...blir sliten av detta....[:(]

Får se ann dagen...og evt ringe legen....

Ja gjør det. Lykke til og bedring [;)]

Takk[:)]

er akkurat ferdig med det vi [8D]

lille vilde begynte feberen på torsdag og bodde i armene våres til søndag (men feberen var borte lørdag da). Noen deler av natta sov hun inne hos oss, på formiddagen la jeg meg med henne for at hun skulle sove... mulig jeg skjemmer henne ut, men hun trengte meg der da hun var syk (følte jeg), ville ikke sove uten at jeg holdt rundt henne.

btw, vi ringte legevakta etter 2.dagen med feber, den ble jo bare høyere og høyere... men de sa vi ikke trengte å komme, var haugevis med unger der inne med feber og snue... men jeg hadde ringt igjen hvis ikke feberen gikk ned 3 dagen![:)]

hvis du legger ungen med deg? hjelper ikke det så dere begge kan sove litt?
jeg var jo klart livredd for at hun skulle bli heelt utskjemt, på litt under 2 mnd er dette 2. forskjølelsen, hun har hatt mage/tarm-virus (spy/diarè, ingen mat/drikke), og fått 2 tenner, så hun har krevd og krevd og krevd...

nå gjenstår det bare å se hvordan hun er videre,  [:)]

oi, leser nå at en ikke skal sove med syke barn, pga fare for at barnet blir enda varmere? hvis en legger dyna mellom, slik at en ikke ligger helt inntil? vi har i tillegg hatt det godt å kaldt inne på rommet, så jeg trodde det gikk fint [8|]

HAR EN GUTT SOM NESTN E SJUK HEILE TIA MED FEBER, ASTMAANFALL OG ØREBETENNELSE.DU MÅ BÆRE TA DAGAN SOM DI KJÆM, MEN VESST HAN HAR HATT FEBER I 3 TE 4 DAGA SKA DU EGENTLI TA KONTAKT ME LÆGEN

takk for mange gode råd...

feberen begynte i går..eller det var da jeg fant ut at jeg skulle sjekke....
men han har sovet fryktelig dårlig de siste fire nettene...

Skal se an dagen, og hvis feberen blir like høy idag, så ringer jeg legen..

Back
Topp