sykt barn, trenger råd

lillevenn

Elsker forumet
Skal gjøre historien veldig kort, har en gutt som har hatt utallige halsbetennelser som igjen har resultert i utallige pencilinkurer, når han var baby fikk jeg ikke i han noe særlig fast føde før han var ca 9 mnd spydde alt opp igjen. Nå når han blir syk kan han bli blå og få skjelve anfall (pga feberen som stiger så raskt har jeg fått vite) I det siste har han hatt halsbetennelse med en/ to ukers mellomrom. Sist spiste han ikke på 2 uker, kun væske. Har fått beskjed om han vil få operasjon når han er 3 år men ikke før. Fjerne mandlene.
Men stakkars lille prinsen min på 20 mnd kan ikke holde på slik, ikke har han godt av disse kurene og liten og lett er han siden han ikke får i seg mat i perioder.
Hva kan jeg gjøre? Finnes det private klinikker, innland eller i utland?? Er ikke ute etter operasjonen men noen som kan utrede han. Nå føler jeg at all fokus ligger på hals, og det er sikkert det men synes de tar så lett på det, vil ha ordentlig utreding på han.

Noen som kan komme med råd her, noen som kan hjelpe en rådvill og nærmest desperat mamma.

noen andre med råd?

Han drikker ikke melk, men vurderer å bli enda strengere på det. Kutte ut alle melkeprodukter.

Back
Topp