Sykt barn og pappahelg..

lykkepillen

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Nina har vært syk i noen dager nå. Og idag er hun verre enn hun har vært.. Denne helgen er pappahelg. Og han har tenkt å ta henne med til moren sin, der hele familien skal være i helga. Dette er på ei øy. 1 time å kjøre pluss ferje som går bare nå og da...
Ville dere ha sendt henne? Jeg har igrunn ikke så lyst, men regner med det ikke blir særlig poppis...[8|]

Trenger meninger.

Hmm. Er hun syk, så er det jo sikkert ikke så kjekt med biltur og frem og tilbake og masse folk vist de skal på besøk til moren hans..
Jeg pleier sende Adrian til faren om han er litt syk, men har han feber og alt har jeg han hjemme.

Spør om han kan være hjemme med ho isteden?

Om ho ikke blir dårligere kan det jo gå greit å dra da, men han klarer vel å ta en avgjørelse på det han også?

Jeg mener at barn har det best når det er rolig rundt en når man er syk, ikke dra på besøk til familie da. Og mamma er uansett den beste i verden når man er syk, det synes jeg enda. Og avstanden for hvis det skal skje noe er jo større enn den trenger, og du kommer til å være stresset hele helgen, så alt dette vender mot deg...synes absolutt du skal ha hun selv. Han forstår vel det. Så kan du jo heller tilby han å ha henne et par dager til uka i tillegg eller noe...

spørs jo hvordan syk henne er ,men å reise bort med et sykt barn er jo ikke noe sukse uansett.

hun hadde nesten 40 i feber igår kveld.. Og er i dårligere form idag, enn hun var igår, selv om tempen bare var 38 idag tidlig. men denne stiger jo gjerne til kvelden.

da ville jeg fortalt faren om dette og gitt ham synspunkter på at han bør holde seg hjemme og ikke reise på familie besøk med en syk unge.

ORIGINAL: ~Yakine~

Jeg hadde snakket med pappan og sagt at Nina var syk, og at hun burde helst være hjemme hos han i ro når hun er så syk. Hadde nok stolt på at han hadde tatt den rette avgjørelsen mtp å dra bort. [:)]

Jeg og!!

ORIGINAL: ~Yakine~

Jeg hadde snakket med pappan og sagt at Nina var syk, og at hun burde helst være hjemme hos han i ro når hun er så syk. Hadde nok stolt på at han hadde tatt den rette avgjørelsen mtp å dra bort. [:)]

Kan bare si meg enig.

ORIGINAL: Malin!

Hadde JEG vært syk hadde ikke jeg hatt lyst til å kjørt bil lenge eller vært på besøk hos andre, da hadde jeg villet slappet av. dermed ville jeg ikke sendt sønnen min avgårde med mindre faren lover å holde seg hjemme.

Dessuten, hadde sønnen min vært skikkelig syk hadde jeg holdt ham hjemme hos meg den helga.

Back
Topp