sykt barn?? *litt lang*

constanze

Glad i forumet
lille snuppa mi har vært et at de gladeste snilleste barna i verden tror jeg, har nesten ikke hatt noe trass (bortsett fra når hun er trøtt og ikke vil legge seg) bare synger og danser hele dagen,

men nå i helga hadde hun 40,2 i feber i tre dager og feberen var helt borte i går, men nå har hun blitt skikkelig sutrete og grinete heele dagen både i går og i dag har hun vært skikkelig grinete egentlig, jeg har aldri sett henne sånn så jeg lurer på, kan det fortsatt være sykdom selv om hun ikke har feber altså at hun fortsatt er sliten eller er det trass?

hun leker og går rundt og spiser og drikker bra så almentilstanden sånn kan man ikke si noe på.
så hvis hun fortsetter ut dagen, skal jeg ende henne i barnehagen i morra??

takk for alle svar[:)]

det er ikkje 2 års jekslene som er på gang da? dei skal vel komme rundt denne tiden her trur eg....

Magnus har akkurat hatt den 4. barnesykdommen. Tre dager med høy feber, oppe i 40.8. Så gikk feberen over og han fikk utslett! Så kan jo være det Teodor har fått?

ORIGINAL: *Fru H*

Hvordan ser utslettet ut?

Her var det masse små, egentlig ganske svake, prikker som ikke klødde.

Her var det mer rødflammete, det spredde seg fort og var ganske hissig!! Vi tok han med til legen på grunn av at jeg syntes det var så voldsomt! Det syntes legen også, men konkluderte med at det var den 4. barnesykdommen. Og legen vår sa at det absolutt er smittsomt og at barnet ikke kunne i barnehagen før utslettet var borte..

Back
Topp