sykt barn i bursdag... :/

vesla87

Gift med forumet
Jeg syns nå det var litt dumt.. Var i familie bursdag, og kusina mi hadde med seg sønnen på 1 år som tydeligvis hadde vært syk noen dager, og tydelig snørrete. Og da de tok tempen på hadde han 39 i feber... Stakar :( Men syns det var litt dumt eller dårlig gjort at de ikke advarte oss om sykt barn?! og etter at far dro hjem med sønnen, så skulle jo alle som hadde vært bort på han, også holde linnea... Hu ble bare levert fra arm til arm... Sitter nå bare å venter på at hu skal bli syk jeg :(

Men er jeg bare litt sær på det? eller burde de egentlig advart oss da.. ? Slik at vi evt kunne hatt barnevakt?

Tja, et barn skal gjennom en del forkjølelser og barnesykdommer for å bygge opp et imunforsvar.
Du kan jo velge å ta litt nå og ikke alt når man har begynt i jobb og barnet hos dagmamma/barnehage hvor det garantert vil møte bassilusker uansett......

Her er jr. på barneparkering i hvertfall 1,5 time 3 ganger i uken, der er det andre barn i alle aldre, risikerer å få mye rart.

Så kan en jo diskutere om det var rett av dem å ta med et sykt barn som hadde hatt det bedre hjemme da........

eg syns dere kunne fått beskjed om det, så kunne dere vurdert det selv om dere hadde lyst på å oppsøke smitte.

Slik jeg opplever det så er ettåringen snørrete hele vinteren.. har bare lært at så lenge han virker i form så drar vi ut, hvis ikke blir vi sittende inne hele dagen.. samme med feber, den kommer når jeg minst forventer det, men drar hjem når feber begynner å stige da.
Hun trenger ikke å bli syk av den grunn.. Her har vi alle i huset spydd i dagesvis utenom Sofie [:)] Og det viruset er jo veldig smittsomt!

Back
Topp