Sykt barn - erfaringer

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Gutten min ble syk i går, og jeg aner ikke hva som feiler ham. Noen som vil gjette? Han hadde 39 i feber i går kveld, og 38 nå. Ingen andre symptomer. Tidligere har han bare så vidt vært forkjølet, så jeg har ingen erfaring med syke barn. Kan jeg forvente at en skikkelig sykdom bryter ut når som helst nå? Han er slapp også, og sitter så fornøyd og rolig her i sofaen med film og flaske.

Stakkar lille Felix :(

ørebetennelse? Kiera hadde det for et par uker siden. Ikke noen spesielle symptomer utenom at hun sa hun hadde vondt i nakken og feber og litt slapp. Ørebetennelse fikser de bare med paracet og nesespray nå :)

God bedring til lillegutt <3

Ja, kanskje det? Sa hun selv at hun hadde vondt? Felix nekter for å ha vondt, men jeg stoler ikke helt på en 2-åring med noe slikt. Jeg har faktisk ikke gitt ham paracet en gang jeg, for han virker i så godt humør til tross for slappheten.

Bw var sån for ikke så lenge siden, bare skyhøy feber, ikke andre tegn, gikk over etter 2-3 dager. legen kunne heller ikke si han viste hvorfor.

Kiera sa hun hadde vondt i nakken, men som legen sa så kan de si de har vondt i tåa og ha vondt i nesen. Og som regel sier de ikke noe i det hele tatt. Nakken sitter jo nærme øret da, men de tok en full sjekk likevel.

Hmm, uansett hva det er, så er det smittsomt i alle fall. Nå er jeg også slapp med feber uten andre symptomer.[&:] Vi får nok bare satse på sofadag i morgen også.

Tipper det er en lei senhøst forkjølelse jeg...håper det ikke utvikler seg til noe mer heller![:)]

ORIGINAL: Sukkertopp

Hmm, uansett hva det er, så er det smittsomt i alle fall. Nå er jeg også slapp med feber uten andre symptomer.[&:] Vi får nok bare satse på sofadag i morgen også.

da er det nok ikke tenner [:D] god bedring til dere

ORIGINAL: Leatroll

Tipper det er en lei senhøst forkjølelse jeg...håper det ikke utvikler seg til noe mer heller![:)]
Tror du fikk rett, 10 poeng.[:D] Jeg er i alle fall blitt forkjølet, Felix har fremdeles bare feber.

ORIGINAL: siggen

ORIGINAL: Sukkertopp

da er det nok ikke tenner [:D] god bedring til dere
Hehe, nei får jeg flere tenner med medfølgende plager nå, da blir jeg litt irritert.

Her har Alma nettopp fått vannkopper etter å ha vært slapp og hatt dårlig appetitt en stund. Men nå som prikkene har kommet, virker hun i bedre form enn på lenge...

Back
Topp