Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tja syke barn syns jeg er verst, snuppa elsker å være ute og finne på ting, sist uke var vi hjemme hele uka pga sykdom, hun holdt på å bli sprø og merket godt på lørdag når vi kom oss ut at hun er veldig sosial.
Blir mannen syk kan vi i stikke i bhg og jobb ihvertfall og få litt pause
Sykt barn er kjipest. Blir så bekymret da.
Når mannen er litt syk så er det greit nok. Men når han blir alvorlig syk så er det ille. Da blir jeg veldig bekymret.
Er så heldig at jeg bor med en voksen mann, som som regel klarer seg veldig fint selv de få gangene han er syk. Er heller meg som maser litt mer på ham, om han ikke vil ha ditt og datt.
Syk mann! Det er han som drar lasset og holder skuta flytende her hjemme nå når jeg er gravid. Er han nede for telling går det rett og slett ikke rundt her.
Syke barn er absolutt verst! Får vondt langt inni hjerterota når jeg ser at de ikke har det godt Men mannen har ikke tid til å bli syk, så han klager aldri Går på jobb uansett. Har vel lagt seg ned en gang på 10 år, men da merka jeg ikke noe til ham
Med ungane føler eg at eg har "kontroll" på eit vis, at det er eg som sørger for medisin, mat, trøst osv.
Med mannen blir eg berre tussete og oppgitt for han gjer aldri det sjukepleiaren (meg) seier