Sykt barn eller syk mann?

Mann.
Syke barn er okai for da er de kosete.. Syke menn er bare slitsomt for de syter sånn og er totalt hjelpesløse!

Syke barn. Synes synd på dem når de er syke; mannen synes nok synd på seg selv for oss begge når han er syk :-p Neida, men han vet jo hva som feiler ham og kan ta vare på seg selv, i motsetning til ungene.

Ikke gøy med syke barn. Men da er barna kosete, sover mye og trenger mamma'n sin ekstra mye :)

Men syke mannfolk er døden ! Blir sprø..så jeg og barna brukte og rømme huset når sirenene slo ut :D huff!

Sykt barn er fælt, da jeg synest så synd i dem, ville gjerne vørt syk for dem, tatt all smerte osv.
Syk mann er helt villt, de er jo mer slitsom og irriterende en de er syke tror jeg! :D ha ha ha..

Akkurat i dag vil jeg si syk mann! For ingen har noen gang hatt det så vondt før, og det er like før han dør :p men når lillemor er syk så er det nok hakke verre, for er ikke alltid jeg vet hva jeg kan gjøre for henne.

Barn, mannen er voksen og klarer seg mye bedre selv, selv om han setter pris på noe omtanke når han er syk.

For min del er begge like slitsomt:smiley-angry003

Verst med lite barn som ikke forstår så mye hvorfor det føler seg slik. Mannen takler sykdom bra, og klager ikke noe mer enn meg. :)

Jeg syns syk mann er slitsomt OG irriterende :p Syke barn er bekymringsfullt, litt slitsomt og gjør vondt i mammahjertet, men samtidig elsker jeg å pleie dem når de har det vondt/er slitne, og nyter den ekstra kosen. Liker selvfølgelig ikke at de er syke, men heldigvis er det langt mellom hver gang :)

Hahahaha :D fantastisk tråd!!!
Har enda ikke opplevd sykt barn (mer enn forkjølelse), men syk mann er virkelig ikke noen dans på roser. Det er ikke måte på hvor syk man blir av forkjølelse når man har y-kromosomet :)

Hihi:-P

Sjelden jeg har opplevd syk mann. Men jeg har hatt det nå, samtidig med syk meg og syk frøken :-P

Så storebror vil nok si det er like ille å ha syke foreldre og søster :-P

I grunnen lite trøbbel med mannen, han sov hele helga, så merket ikke noe til han :-P

Sykt barn er mer bekymringsfullt, når de ikke helt klarer å sette ord på hva som er problemet.

Syk mann er verst...

Back
Topp