Noen som vet om den ene ektefellen/partner har rett på sykt barn-dager dersom den andre forelderen er i ulønnet permisjon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei, kommer vel litt an på selskapets policy, men vil tro de fleste har at sykt barn dager brukes om annen omsorgsperson ikke kan være hjemme for å ta vare på barnet. Men er det snakk om et annet barn enn det du er hjemme med, som et storesøsken, så kan far ha rett siden du er hjemme for å ta vare på det andre barnet.Noen som vet om den ene ektefellen/partner har rett på sykt barn-dager dersom den andre forelderen er i ulønnet permisjon?
Spør nav på chat’enNoen som vet om den ene ektefellen/partner har rett på sykt barn-dager dersom den andre forelderen er i ulønnet permisjon?
Har du funnet ut hvor det står? Jeg finner det ikke noe sted, heller i retning det motsatte.Selvsagt har man krav på det.
Fordi min arbeidsgiver og nav ikke egentlig har noe med om min partner tar seg fri eller ikke. Det meldes ikke inn og derfor fortsetter mine dykt barn dager å rulle som normalt.Har du funnet ut hvor det står? Jeg finner det ikke noe sted, heller i retning det motsatte.
Spurte NAV, de svarte:Fordi min arbeidsgiver og nav ikke egentlig har noe med om min partner tar seg fri eller ikke. Det meldes ikke inn og derfor fortsetter mine dykt barn dager å rulle som normalt.
Partneren min kan jo ikke ta sykt barn dager i den perioden og en periode etter de vender tilbake til jobb, men jeg har hele tiden den muligheten.
Rett på sykt barn dager er ikke en gode parret tjener opp, men det voksne individet med barn i rett alder.