Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, takkFint å vite at sambo har sine 10 dager uansett. Regner med de kommer til nytte fremover når jeg er gravid i tillegg, og gutten vår er stadig syk siden han begynte i bhg i desember..
Ja, men tipper det gjelder om man er FOR syk til å ta seg av barnet og må ha legeerklæring?Jeg har fått beskjed om at jeg kan overføre mine dager til min samboer fordi jeg er kronisk syk. Må være slik når man er uføre også tenker jeg
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, men tipper det gjelder om man er FOR syk til å ta seg av barnet og må ha legeerklæring?
Nei jeg bare antok det fordi det gjelder på en del annet. Som feks at sambo ikke får ta mer enn sine 14 uker pappaperm viss ikke jeg har legeerklæring på at jeg er for syk til å ta meg av barnet..Hvorfor det? Hva er vitsen med at jeg har sykt barn/syk barnepasser dager om jeg er sykemeldt selv.
De dagene går på både sykt barn og barnepasser. Så om jeg hadde vært deg hadde jeg ringt Nav i morgen å spurt
Sent from my iPhone using BV Forum
Men det er noe annet. Det er fordi vi ikke har likestilling enda!Nei jeg bare antok det fordi det gjelder på en del annet. Som feks at sambo ikke får ta mer enn sine 14 uker pappaperm viss ikke jeg har legeerklæring på at jeg er for syk til å ta meg av barnet..
Skal ta å ringe det om det blir aktuelt. Foreløbi klarer jeg å ta meg av han (mulig han må være hjemme imorgen).