Sykt barn dager

Greven av gral

Forumet er livet
VIP
Hva hadde dere gjort i denne situasjonen?

Guttungen er syk, han har kastet opp 31 ganger siden kl 17 i går og jeg har skiftet 15 diarebleier på han. Nå har det roet seg litt, men han ligger som et slakt på sofa`n stakkars.

Men jeg skulle egentlig ha vært på jobb kl 15, jeg har ringt inn "sykt barn dag"
Mannen jobber til kl 17, jeg kan jo ikke gå i fra gutten. Men gikk noen runder med meg selv. Tenkte først jeg skulle tilby å komme så fort mannen kom hjem, men ombestemte meg. Jeg er jo helt utslitt, har jo vaska spy i hele natt.

Hva ville dere ha gjort?

Blitt hjemme hele vakta, eller gått kl 17?

vært hjemme i tilfelle det smitter

Jeg ville vært hjemme.
På jobben hos oss er det hvertfall sånn at om du har ringt inn sykt barn, så bruker du den dagen selv om du kommer noen timer senere..

Mannen kom hjem 09, så jeg kom 1 time for sent.. Fikk i ettertid vite at jeg brukte en sykt barn dag på det!

Vært hjemme..

ORIGINAL: Cinnamon*

Jeg ville vært hjemme.
På jobben hos oss er det hvertfall sånn at om du har ringt inn sykt barn, så bruker du den dagen selv om du kommer noen timer senere..

Mannen kom hjem 09, så jeg kom 1 time for sent.. Fikk i ettertid vite at jeg brukte en sykt barn dag på det!

Ja, da er det jo veldig bortkastet syns jeg. Jobben til mannen er også sånn, min er litt mer fleksibel. Men det går jo ut over hun som blir sittende alene[:)]

holde deg hjemme, du e sannsynligvis ei smittebomba selv uansett nå[&:]

seriøst, 31 ganger og 15 bleier?? versta eg har hørt!! god bedring i heimen, og ps, du skal ha for utholdenheten! eg syns det e masse viss mine spyr 2-3 ganger[&:]

ORIGINAL: lykkeligmamman

holde deg hjemme, du e sannsynligvis ei smittebomba selv uansett nå[&:]

seriøst, 31 ganger og 15 bleier?? versta eg har hørt!! god bedring i heimen, og ps, du skal ha for utholdenheten! eg syns det e masse viss mine spyr 2-3 ganger[&:]

Ja, hvis jeg står over dette selv... så er det et lite mirakel. Makan til runde har jeg aldri sett og ungene her har vært mye syke. Ang utholdenheten, så har jeg vel ikke akkurat hatt noe valg. Men jeg gleder meg til mannen kommer hjem, så jeg kan sove litt. Jeg tør ikke gå i fra gutten. Han er så sliten, klarer ikke å snu seg selv når han kaster opp.[&:]

Min dypeste medfølelse. Hatt syke unger selv siden lørdag, men pålangt nær så gale som det du skriver da.

Men ville holdt meg hjemme, smitter nok veldig via deg.

Hold eg hjemme og prøv å få slappet litt av du og [:)]

Dersom sjefen ikke spurte om det var mulig å komme litt seinere, ville jeg blitt hjemme. Jeg spurte om det var muligheter for å jobbe litt av vakten sin (om det var krise med vikarer) når folk ringte meg og hadde syke barn. Brukte selvfølgelig ikke syktbarn-dag på det, og fikk lønn for hele vakta.

jeg pleier å komme 1,5 time senere,men bruker ikke sykt barn dag på det.Hadde jeg gjort det så hadde jeg ikkg dratt heller[8D]
og mannen slutter litt tidligere noen ganger.Prøver å ta det annenhver gang om mulig=)

Back
Topp