Sykt økt sexlyst..

09barn+spire2014

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Andre som sliter med veldig høy sexlyst..? Jeg er konstant horny, er det ellers når jeg ikke er gravid også men ikke så ille som nå. Å leketøy brukes veldig mye her, er det farlig? Vi har elstremt mye sex.. :O :p aldri blødd el noe etter sex da.. Å vasker og desinfiserer leketøyene før bruk såklart! :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er det motsatt :P Vi pleide å kose oss 3-4 ganger i uka før, men nå er det kanskje 1-2 ganger maks..

Når det gjelder leketøy så kommer det vel helt an på hva slags :P Men jeg ville vel kanskje vært litt forsiktig med å gå for langt inn dersom det er snakk om vibrator ol:)

Er ikke vibrator men dildo :O aldri hørt man skal holde seg unna sex i ett svangerskap..

Altså mener en dildo er jo som en tisselur :)

Å her i huset har vi sex hver dag, men nå etter jeg ble gravid ett par gamger om dagen! :P

Er ikke vibrator men dildo :O aldri hørt man skal holde seg unna sex i ett svangerskap..

Jeg sier ikke at man skal holde seg unna, for det trenger man ikke med mindre legen råder deg til det :)

Dildo er nok greit siden det ikke vibrerer, har lest at vibrasjoner ikke alltid er gunstig i starten hvertfall :)

Her er det full stopp. Har veldig lyst, men tørr ikke pga blødninger.. :(

Takk for svar! :) ville ikke brukt vibrator inni men utenpå. :)

Sex? Hva er det.... Blitt veldig sjelden etter positiv test her gitt...formen har ikke vært bra nok til at jeg har orka... Men lysten begynner å komme nå. Eneste jeg vet er at man ikke skal bruke noe vibrerende oppi skjeden for det kan tirre/ irritere livmorhalsen/tappen og mot slutten av svangerskapet kan det i verste fall sette igang fødselen.

Er gørr dårlig jeg å, men fy som jeg bare mååå ha sex.. :p

Å jerrejemin jg gleder meg til gubben kommer hjem. Nå er vi over gj.snittet fornøyd med sexlivet. Men gah... å jg er vant tiø å være alene med dette blodtrykket. Men nå skal d bli godt å fp hjem gubben så vi kan rett å slett pule!;-) HAHA. -Meg gleder seg

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Å jerrejemin jg gleder meg til gubben kommer hjem. Nå er vi over gj.snittet fornøyd med sexlivet. Men gah... å jg er vant tiø å være alene med dette blodtrykket. Men nå skal d bli godt å fp hjem gubben så vi kan rett å slett pule!;-) HAHA. -Meg gleder seg

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hehe.. Du må kose deg da :))

Back
Topp