sykt å se

back to basic

Forumet er livet
VIP
det er begynt å komme folk inn på april 11 forumet no... [:D]

JENTER no er nesten alle over 12 uker og...

så på mandag/tirsdag neste uke blir det "fest" då er alle på januar forumet + de som også er på februar forumet som er her inne over 12 uker...[:D]

jaaaaa det er så moro å se at vi har kommet så langt :D

Er kjempegøy å se at alle sammen snart er 12 uker. Jeg er en av de siste i gruppen her og kommer til 12 uker i morgen. Kan nesten ikke vente. Risikoen for at vi mister noen fra Januarforumet er jo minimale. Er en deilig følelse.

Gratulerer alle jenter.. Vi skal endelig bli Mammaer [:D]

Jeg har termin 30 januar hehe... Så er oxo en av de siste... er 12 uker på fredag. Men legen mener jeg er lengere på vei...

Men i følge ul jeg har vært på stemmer det med at jeg er 11+5 i dag...

Gleder meg! I følge bv er jeg tolv uker i morgen. I følge legen er jeg det på lørdag. Men uansett! Deilig!
Gleder meg til ul om et par uker! Så får man se at alt er bra også<3

Jippiiiii!!!!!!!!!!!!!!! Kanskje vi må skåle i... tja... iste eller kaffe en dag? [8D][:D]

ORIGINAL: tone86

Jippiiiii!!!!!!!!!!!!!!! Kanskje vi må skåle i... tja... iste eller kaffe en dag? [8D][:D]

JA... var det jeg nesten tenkte... eller varm sjokolade (har fått helt dilla på det)

Vært på ferie ei uke, og må si det var hyggelig å komme hjem og se at ingen har forsvunnet i løpet av den tida (så vidt jeg har sett), og at nesten samtlige har passert 12 uker [:D]

Skumma gjennom de 10 sidene dere har produsert, og få "skumle tråder" utifra overskriftene å dømme. Det liker vi [:)]

Jeg blir 12 uker til lørdag, og det er herlig at vi ikke har mistet flere[:)]

Sånn får det jammen holde seg og[:D]

Back
Topp