Sykmeldt

Markmusa

Gift med forumet
Jeg har blitt 80% sykmeldt pga svimmelhet og varme. (svimer lett av) Jobber i et bakeri der jeg står alene hele dager uten mulighet for pause eller spising, må gå ifra butikken for å gå på do. [&:] Synes det er skikklig ille at jeg ikke klarer mer på jobb, er jo bare 17 uker på vei ennå[:o] tror ikke sjefen min er spes glad i meg for tiden, men jeg klarer rett og slett ikke mer. Er det flere enn meg som har blitt sykmeldt så tidlig??

Forstår at du syns det er vanskelig, men ikke ha dårlig samvittighet. Viktig å ikke presse seg selv i slike situasjoner. Man skal kunne slappe av under svangerskapet, og ikke stresse for mye. Det mener jeg en hver sjef bør skjønne da..men klart, noen som ikke setter seg inn i sånn, og tenker kun produktivitet framfor det at medarbeiderene skal ha det fint på jobben. Du har en goooood grunn til å bli sykmeldt. Har hørt om flere som har blitt sykmeldt før uke 17. Og det er jo så viktig å ta seg pauser og spise regelmessig. Er det sånn at du alltid står alene der? Synd du ikke jobber sammen med noen, som kunne avlastet deg slik at du ihvertfall fikk trekt frisk luft.

Klem til deg:)

står sammen med ei i ruschet, men da er det ikke anledning til å gå å ta seg pause.. sjefen min er ikke så forståelig på at man faktisk blir sliten av og til(selv om hun har unger selv) hun ringte faktisk her en dag å spurte hvor langt jeg var på vei, hvordan det sa jeg. da sa hun at hun trodde det var i de 3første mnd man var sliten og dårlig. teit! [:-] Men begynner på en ny avd i midten av oktober og da står jeg med folk hele tiden så håper på at det blir litt lettere da... [:)]

Åååå dustesjef!!! [:'(] Det er jo ingen svangerskap som er like da!! Oh my God!!
Du skal ikke ha dårlig samvittighet for at du er sykemeldt i allefall, du må først og fremst tenke på deg selv og den lille nå. Hvil deg og kos deg!

Jeg har vært sykemeldt siden uke 14 pga sterk hodepine, søvnvansker og vond rygg.

Tenk heller på deg selv enn sjefen!!! Kjipt når en har sånn sjef som blir sur. Jeg har det samme, men har funnet ut at jeg må bare stenge ute alle kommentarer jeg får derfra... Blir bare mer stresset av å tenke på det og da blir jeg ihvertfall ikke noe fortere bedre..

Prøv heller å tenke på deg selv [:)] Lykke til [:)]

Ikke tenk på hva sjefen din synes! Jeg jobbet i bar før. Var også alene. Det hadde ikke jeg orket lenge! Jeg er heldig som har en jobb nå hvor jeg kan sitte mye. Og får pause om jeg trenger det. Det er klart jeg kommer til å klare å jobbe lengere da. Det hadde sikkert du og! Men det er jo dn type jobb du har som er ganske så tungt når du går gravid! Slapp av og kos deg!

ORIGINAL: Eden

Åååå dustesjef!!! [:'(] Det er jo ingen svangerskap som er like da!! Oh my God!!
Du skal ikke ha dårlig samvittighet for at du er sykemeldt i allefall, du må først og fremst tenke på deg selv og den lille nå. Hvil deg og kos deg!

Helt enig med Eden:) [:D]

Back
Topp