Sykmeldt

Surtsnop

Flørter med forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Jeg er 100% sykemeldt pga bekkenløsning og at jeg sover dårlig om natten.

Men hva gjør dere andre på som er sykemeldt? Det er begrenset hva jeg får gjort men jeg føler på en måte at jeg burde gjøre noe:(

Nå er jeg i tillegg forkjøla og har de siste dagene måtte legge meg igjen på dagen fordi jeg rett og slett er utslitt. Syns det er så uvandt å være så sliten for "ingenting".

IMG_0250.JPG soler meg, gjør litt ærender, rydder i skap, leser bok, serier. Koser meg. Ble sm forrige uke.

Slapper av for det meste hjemme. Ordnet og vasket baby ting, ordna litt i blomsterbed og litt div annet som jeg ellers ikke rekker. Syntes dagene bare flyr av sted :-0

Jeg og har vasket en del babyting og fikset i huset:) prøver å komme meg litt ut også for blir så fryktelig rastløs. Er veldig glad i cafelivet. Treffer venninner som kan ta lunsjen borte fra jobb [emoji6]

Alt etter dagsform og ryggvondt osv.
Men litt hagearbeid, rydding og vasking i klær og hus, strikker litt og ser på netflix.

De første dagene visste jeg ikke hva jeg skulle ta meg til og hvordan jeg skulle takle å være hjemme hele dagene, men nå nyter jeg det, når smertene ikke er for ille.

Besøker barnehagen jeg jobber i innimellom for savner alle "ungene mine".

Mannen nyter godt av å få påsmurt matpakke hver dag ;-)

Akkurat nå har jeg jobbet litt for mye i hagen så kjenner på straffen med veldig vondt i bekken/rygg og ligger langflat på sofaen. Med en is og Netflix :P

Back
Topp