Sykmeldt

Oktoberglede25

Betatt av forumet
Noen andre som er sykmeldt? Her ble jeg sykmeldt en uke for Blodtrykksfall og nesten besvimelse x flere.. Kjedelig men :(

Heldigvis ikke sykmeldt enda. Men er nok bare fordi jeg jobber kun kveld og natt for tida. Hadde jeg hatt tidligvakter hadde jeg nok vært sykmeldt for en stund siden. Tar meg 4 timer og klare å fungere fra jeg våkner om dagen :P

Ikke sykemeldt her. Merker lite til graviditeten bortsett fra at jeg blir bilsyk. Men det overlever jeg, kvalmen gir seg så fort bilen stopper :')

Ikke sykmeld her... Litt trøtt, men klarer meg :-P dvs lite blir gjort hjemme etter jobb!! På ettermiddagene er jeg knalltrøtt og småkvalm :-/

Er sykmeldt 1 uke nå. Er helt utslitt... gjør ikke annet enn å sove og sove og sove.. sliter med å stå opp, zoombie på jobb, sover på sofaen og er våken litt før jeg legger meg tidlig igjen.. orker ikke trening eller noe:/ er også kvalm og uvel hele tiden, men kaster ikke opp. Satser på å hente meg inn til siste del av trimesteret :)

Har vært hundre prosent sykemeldt men går over til femti nå. Skal bli godt å jobbe litt igjen, selv om jeg gruer meg for jeg vet ikke hvordan kroppen vil reagere. Sliter med kvalme, oppkast og blodtrykksfall. Men har gått på kvalmenedsettende i en uke nå, det hjelper :-)

Jeg er ikke sykemeldt, men er helt utslitt og vet at kroppen min hadde trengt det. Har en travel reisejobb, til både utland og i Norge - og kjører mye bil i tillegg. Så orker ikke å ha det sånn særlig mye lenger :/

Jeg er sykemeldt :( har vært veldig dårlig, men syns det går veldig opp og ned! Forrige uke vurderte de å legge meg inn til væskebehandling fordi jeg hadde drukket for lite. Har klart meg bedre denne uken med kvalmestillende tabletter. Ligger stort sett i senga eller på sofaen, kaster opp en del på formiddagene. Mot kvelden pleier det å bli litt bedre, så jeg får spist og drukket litt.

Back
Topp