sykmeldt?

mamma t 2

Forelsket i forumet
heia...!
tenkte bare å høre om hvor mang her inne som jobbet helt frem til permisjonen begynnte..
Det er veldi mange som har sine formeninger om oss gravide...

jeg selv jobbet frem til permisjonen. Syntes det var hærlig å ha noe å gjøre for å kutte ned på vente tiden...nå som permisjonen har begynnt prøver jeg å planlegge noe til hver dag...!blir fort rastlaus av å bare gå hjemme...

Jeg ble sykemeldt i desember. Var 20% sykemeldt fra ca uke 25. Var ikke noe gøy den dagen jeg satt der med 100%, men jeg hadde ikke valg til slutt. Når en får bekkenløsning stopper det opp av seg selv enten en vil eller ikke[&:]
Har vært litt rastløs til tider, ja[8D] Men en må bare planlegge dagene og finne på ting for å aktivisere seg (ellers blir jeg gal!)
I dag er det for eksempel vasking av hus og klær. Tar det i rolig tempo da, siden jeg får så fort vondt[:)]

Jeg har vært på aktiv sykmelding siden uke 19, og har jobba fast 3 dager i uka siden da. Men det var kun den siste uka før jeg gikk ut i permisjon jeg ikke klarte å jobbe..
Er helt enig med deg; må ha noe å gjøre ellers så går tiden så sinnsykt sakte.... Så nå som jeg er i permisjon prøver jeg å finne på minst 1 ting hver dag, sånn at jeg kommer meg litt ut eller får besøk, eller bare vasking av hus (etappe-vis) !!

Jeg ble 100% sykmeldt fra uke 6 pga kvalme. Så gikk jeg over til 50 %, for da kvalmen ga seg, kom bekkenløsningen..
Så gikk det fint en stund, men fra 1 januar ble jeg 100% sykmeldt. Permisjonen min begynner 1 feb.
Skulle gjerne ha jobbet mere jeg, men det er nå bare en gang sånn at kroppen sier i fra hvis det ikke går..

Heldige dere som har kunne jobbet litt, jeg har vært 100% sykmeldt siden juli jeg, så da blir det fort kjedelig, er jo ikke akkurat like mye å finne på hver dag.

Så nå går jo tida ekstra sakte, alt er klart til den lille skal komme, så da må jeg bare gå å veeeeeeente[:)]

Jeg har vært heldig jeg da...jobbet 100*% fram til permisjonen som begynte på mandag[:)]. Nå nyter jeg disse dagene ekstra og er egentlig glad at jeg holdt ut selv om det var dager der jeg følte for å prøve å bli sykemeldt da jeg var trøtt, sliten og hadde vondt. Tiden har uannsett gått fort nå når jeg ser tilbake [;)]

Jeg ble 100% sykemldt fra 18. nov. Syns det har vært deilig. Noen dager har vært rastløse da, men stort sett har det gått greit. Begynte permisjonen igår..

Vart sjukemeldt like før jul. Har holdt på med innspurten på hovedfaget fram til midten av januar, så det er først no eg er blitt rastløs og ikkje fått dagane til å gå... Og no er permisjonen begynt. Hadde gleda meg til å slappe av og sånn, men går heile tida med ein slags følelse av at det er noko eg skulle ha gjort. Heilt sikkert etterdønninger etter å ha vore student med konstant dårlig samvittighet dei siste 6-7 åra! He he!

jeg ble sykemeldt i korte perioder i begynnelsen av svangerskapet pga kvalme men i oktober ble jeg 100% sykemeldt pga bekkenløsning nå er jeg virkelig lei av å bare sitte hjemme når man har vond rygg er aktivitet begrenset det er veldig kjedelig nå vil jeg føde snart...[&:][&:]

jeg var heldig og jobba hele tiden. Men egentlig så hadde det faktisk vært mere lønnsom for meg å sykemelde meg istedet for å gå på jobb. ettersom jeg bare jobbet min stilling den siste tia ,og ikke 100% el mere som jeg egentlig gjorde.

Vært sykemeldt siden sist i oktober jeg, pga bekkenløsning. Blir litt lange dager, men har prøv å hele tiden finne på litt for å få dagene til å gå. Men så begrenser det seg jo også hva man kan gjøre når man sitter igjen med smertene som "belønning" når man har gjort noe. . . blæ. Men men, får jo snart verdens beste belønning da[:D]

Back
Topp