Sykmeldt

Twilight

Forumet er livet
Er det flere som er sykmeldt fra jobb?
Siden dette er min siste ivf tok jeg ikke sjansen på å jobbe. 1. Ble negativ og 2. Positiv med sa. Såntar ikke sjansen denne gang. Snakket med sjefen min og det var nogen tvil for han heller så jeg har ikke dårlig samvittighet heller:) litt deilig

ja jeg er ikke i form til å være på jobb... kvaaaaaalm!

godt du kan ta vare på deg selv først og fremst!! :)

Jeg er 50% sykmeldt pga trøtthet og hodepine. Håper det gir seg litt utover.

Jeg har ferie :)

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Jeg har også ferie.
Gjenstår å se hvordan det går på jobb. Har null energi og er trøtt hele tiden. Men var nesten ikke sykemeldt forrige svangerskap, så vi får se. Var sykemeldt 20% de siste fire ukene eller noe bare :p

Jente født 24.02.2011 <3
Gravid igjen, med termin 21.02.2014 <3

Hadde jeg ikke hatt ferie kan det hende jeg hadde vært sykmeldt. Sover ca14 timer i døgnet. Orker ikke bytte bleie på datra vår uten å brekke meg. snille snille mannen min som av tar 90% av alt som skal gjøres <3

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Jeg var på jobb i dag, kort dag.. Kjenner jeg snart sovner her nå.
Nå er det ferie for min del..

Termin 1.februar 2014

Jeg jobber 100%, men er helt ferdig etter endt arbeidsdag. Sovner gjerne på sofaen etter middag og legger meg tidlig :p Er skikkelig sliten og trøtt om dagen, og plages med uvelhet og kvalme til tider. Snart ferie nå!

Jeg begynner å vurdere å kaste inn håndkleet snart jeg også. Hvis jeg ikke tar tabletter er jeg vanvittig kvalm og trøtt, hvis jeg tar tabletter er jeg helt sykt trøtt. Ser ut som om jeg fungere sånn halveis greit annenhver dag kanskje. I går la jeg meg rundt halv 9, og allikevel føltes det ut som om jeg bare hadde blunket da jeg våknet. :(

Litt merkelig at kroppen lever sitt eget lille liv akkurat nå

Tok ferie på mandag, hadde jeg ikke hatt det måtte jeg ha ringt inn syk et par dager iallefall. Så kvalm som jeg har vært siste dagene, hadde ikke fungert på jobb. Men litt kjedelig at kvalmen skal 'ødelegge' ferien, i den forstand at jeg ligger på sofan istede for å være ute og nyte været og kjenne på hvor godt det er å ha fri :) men hører det skal være verdt det til slutt, så jeg velger å tro på det :P

Nei.. er helt kake og sovner på sofaen hver dag etter jobb så jeg har vurdert det. Men jeg skiftet stilling for bare 2 mnd siden så jeg prøver å holde ut. Sliter med hodeverk og kvalme av og på. Men jeg vil prøve å holde ut litt lenger :)

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Jobber ca 70% og holder meg pr i dag på jobb :) Var frisk og rask sist svangerskap, så nå håper jeg at det blir enda lettere med bare en i magen ;)

Var hjemme fra jobb i går på grunn av kvalmen og trøttheten. Får se om jeg går på mandag. Skal til legen tirsdag morgen, så da får jeg høre med han. Jeg kan jo fint jobbe noen timer per dag, men er så dårlig når jeg skal hjem at jeg ikke klarer å ta buss...

Jeg har ferie til midt i august :)

jeg har ferie! deilig :) 4 uker med fri fra nå! satser på formen er ok når ferien er over og at jeg kan jobbe som normalt :) kjedelig å gå hjemme i lengden!

Jobber over 100%... har ikke "råd" til å gjør noe annet, så håper for guds skyld jeg klarer å jobbe i mange måneder til! Har startet i ny jobb nemlig...

Back
Topp