Sykmeldt

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
I 2 uker til å begynne med, Pga alt for sliten kropp ;)

frister her og da jeg har null energi.. men det hadde nok ikke vært poppis på jobben.. go bedrings :)

Nå skal vi ikke tenke så mye på jobben, men vår kropp og det som skjer med den. Jobben er der når vi kommer tilbake igjen. Det er hardt arbeid å være gravid :) ta vare på deg selv og knøtte i magen :)

Det frister meg også... Er helt utslitt. Akkurat nå tar jeg en dag av gangen, for jeg har egentlig vanvittig mye å gjøre på jobb fremover. Heldigvis har mannen min friuke denne uken, så jeg trenger ikke å tenke på husarbeid eller matlaging.

Nå skal vi ikke tenke så mye på jobben, men vår kropp og det som skjer med den. Jobben er der når vi kommer tilbake igjen. Det er hardt arbeid å være gravid :) ta vare på deg selv og knøtte i magen :)
Er så enig med deg :)
Som sjefen min sa da jeg fortalte jeg var gravid for 3 uker siden; "dette er faktisk bare en jobb. Det er sekundært."
Elsker sjefen min :)

Jeg har akkurat fått forlenget min sykem. med 2 uker. Håper og komme ovenpå etterhvert :-) Man skal ikke bare fungere på jobb,men hjemme også!

Uff, lytt til kroppen! Jeg var sykemeldt nesten hele forrige svangerskap...av ulike årsaker. Blir nok lite poppis om jeg blir sykemeldt igjen, nettopp tilbake på jobb og de har slitt seg helt ut uten meg. Men: egentlig ikke mit problem. Selv om jeg føler det sånn. God bedring! Bruk tida til å hvile!

Back
Topp