Sykmeldt?

Metz

Flørter med forumet
Hei. Hvor mange av dere er sykmeldt? Evnt hvor mye og hva jobber dere med? Jeg er 13+1 uker nå og jobber som frisør. har en gutt på 2 som krever mye og jeg vet virkelig ikke om jeg holder ut dette tempo stort lenger. sist svangerskap ble jeg fullt sykmeldt 1 mnd før permisjonen min begynte. Er såå sliten allerede....

Er i dag 100% sykemeldt og om en uke begynner jeg å jobbe 50% har jeg tenkt å spørre legen om..jobber på kontor.. har vært sykemeldt pga ekstrem svangerskapskvalme.

Er sykemeldt på heltid jeg ja, og det til tross for at jeg vanligvis ikke jobber mange timene i uka.
Jobber med renhold, men har et bekken som "skrangler". Det kom relativt tidlig, da jeg har hatt bekkenplager i mine forrige to svangerskap også. Liksom ikke blitt skikkelig bra imellom svangerskapa. Går til kiropraktorbenahdling, men så langt ser jeg ikke at det hjelper noe som helst, bortsett fra at muskulaturen ikke er så spent i bekkenpartiet.

Jeg har vært sykemeldt i en mnd og er sykemeldt i ei uke til! De to første ukene var pga svangerskapsplager og "møtt veggen". De to siste er fordi jeg har luftveisinfeksjon og tåler ikke penicillin og legen ønsker jeg i det lengste kan unngå antibiotika (kan ha innvirkning på fosteret så tidlig i svangerskapet). Håper jeg starter i jobb om ei uke, men i redusert stilling. Jeg har høyt blodtrykk allerede i svangerskapet og da må jeg ta det med ro i hverdagen, men være fysisk aktiv. 

Sist jeg var gravid ble jeg sykemeldt en mnd før permisjon pga svangerskapsforgiftning. Synes det er kjedelig å være borte fra jobb allerede, men men nå er det babyen og min helse som er i fokus. Jeg har ikke fortalt det til de jeg jobber sammen med pga jeg har vært redd for å miste, men til uken skal jeg fortelle det. De er vist bekymret for meg pga jeg pleier aldri å være syk!!!!!!