Sykmeldt :-(

Fitness

Forelsket i forumet
Jeg  har de siste dagene slitt med svimmelhet og konstant hodepine som er tilstede 24 t i døgnet uten å slippe taket. I tillegg er jeg generelt uvel. Jeg var hos legen idag, og han sykmeldte meg 100 %, i første omgang  ut uka. Jeg har skyhøy hvilepuls, den ble målt til 110 hos legen nå, og jeg har vanligvis en hvilepuls på 55! Jeg trener en del og er i god form. Jeg kjenner også pulsslagene mine i hodet, ved at det "dunker", noe som er ekkelt. Dette er noe av det samme jeg slet med sist, og håper  inderlig  ikke dette blir en gjentakelse av forrige svangerskap.

Huff, det hørtes slitsomt ut! Håper du får slappet godt av og blir bedre i løpet av uka! God bedring!

God bedring! Ta det med ro, så håper vi på snarlig bedring :-)

Ja men da synes jeg i hvertfall det er bra du er sykemeldt så krysser vi fingrene for at det snart går over så du får begynt å jobbe igjen. xxx

Ja jeg skal prøve å slappe av slik at dette forhåpentligvis ikke blir av langvarig art. Man blir veldig sliten av konstant hodepine samt høy puls  hele tiden (er jo som en evig  treningsøkt) Greit å ha litt energi til mine to små også.

Hva jeg  arbeider som, ønsker jeg å holde hemmelig , men kan si at det ikke er noe fysisk krevende jobb, men en jobb med mye ansvar, stort arbedispress og til tider veldig  krevende :-)

Huffda!! Du må ta vare på deg selv og slappe av. Håper det går snart over <3 god bedring>

Uff da, hørtes ikke godt ut.. Håpe det blir bra om ikke så lenge. Håpe det snart gir seg. 
God bedring en så lenge...

Huff god bedring...

Back
Topp