Sykmeldt

Perna

Glad i forumet
Jeg var hos legen i dag, og fortalte om svangerskapskløen min og at jeg hadde mye kynnere. Jeg hadde tenkt å spørre om jeg kunne få lov til å fortsette å jobbe 60%, for jeg ble 40% sykmeldt for 2 uker siden. Men jeg rakk ikke spørre en gang, før han sykmeldte meg 100% i 3 uker.

Han mente jeg trengte å slappe av og at det er det eneste som kan hjelpe meg.. Og hvis ting ble verre med kløen eller kynnere, måtte jeg ta kontakt med en gang. For da ville han henvise meg til sykehuset..   

Det er kjipt å ringe jobb å si at jeg er sykmeldt, men egentlig følte jeg en indre glede. For jeg har vært så sliten i det siste :)

Det er bra du ble sykemeldt. Det er jo kroppen din som sier ifra at du skal ta det med ro!
God bedring!

Huff, riktig god bedring! Håper du klarer å slappe av og ta det helt med ro. Kanskje du kan strikke ett søtt baby-plagg mens du slapper av i sofaen :) Uansett - god bedring!

Jaa, deilig det. Ingenting som er bedre enn å bli tvunget til å holde deg hjemme når man egentlig ser at grensa er nådd, er litt vanskelig å gjøre det selv noen ganger ;) Du får finne deg noe hobbygreier å holde på med å nyte tida :)

huff, ikkje kjekt å måtte bli sykemeldt, men når du kjenner en indre glede så vet du iallefall at det er det du trenger.. 
kjenner sjøl at eg må bestille meg en time til lege snart.. er så sliten hele tiden og sååå vondt i bekkenet.. men vil gjerne jobbe noen mnd til.. men kanskje 3 uker hadde hjulpet på å få opp energien og slappe av litt? 

slapp mye av, hør på legens råd og masse god bedring.. håper klæen gir seg, og kynnerene så klart

Ble du sykmeldt grunnet mye kynnere eller for begge deler? Har masse kynnere selv, men ikke tenkt på at det var noe farlig:S

God bedring. Håper det hjelper med roligere dager.
Har selv vært sykemeldt fra midten av juni.

Back
Topp