Sykmeldt på nytt..

¤Mum Loves Her Baby¤

Nr. 2 ventes i Februar <3
Heff.. er så himla dårlig at det er ikke morsomt engang. Brekker meg hele tiden og har NULL energi :(

På toppen av det hele ble jeg rygga inn i på legesenteret.. i bilen vi har hatt 1 mnd.

1372943918054.jpg

Heff!

Ble sykmeldt ut neste uke men legen sa det var mye mulig jeg måtte bli sykmeldt enda lengre..

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Uff:( ikke godt med den kvalmen.. Håper det går fort over.! Utrolig kjedelig det med bilen da:( teite folk som kjører på! Stakk de fra stedet eller var de ærlige?

Termin 09.februar med første frøet:)

Uff:( ikke godt med den kvalmen.. Håper det går fort over.! Utrolig kjedelig det med bilen da:( teite folk som kjører på! Stakk de fra stedet eller var de ærlige?

Neida.. det var ei ung jente på 19 år så vi var begge grønne hvordan dette skulle håndteres. Men vi fikk det til til slutt så det går nok bra :)
Bare redd de ikke klarer å fikse bilen så den blir like fin.. ?

Ang. kvalmen så håper jeg den blir bedre jeg også. Men etter forrige gang så har jeg liten tro dessverre :(

Neida.. det var ei ung jente på 19 år så vi var begge grønne hvordan dette skulle håndteres. Men vi fikk det til til slutt så det går nok bra :)
Bare redd de ikke klarer å fikse bilen så den blir like fin.. ?

Ang. kvalmen så håper jeg den blir bedre jeg også. Men etter forrige gang så har jeg liten tro dessverre :(

Får håpe de klarer å fikse det like bra igjen:) har null peiling på slikt jeg også.. Hehe. Men godt hun var ærlig! Er alt for mange av de som bare kjører videre..

Heff.. er så himla dårlig at det er ikke morsomt engang. Brekker meg hele tiden og har NULL energi :(

På toppen av det hele ble jeg rygga inn i på legesenteret.. i bilen vi har hatt 1 mnd.

Vis vedlegget 21072

Heff!

Ble sykmeldt ut neste uke men legen sa det var mye mulig jeg måtte bli sykmeldt enda lengre..

Huff huff huff :( har det akkurat på samme måte! Men vi får ta det som gode tegn!! :)

Min helt nye bil ble kræsja på vei til meg fra fabrikken, og de fiksa den så den så like fin ut!! :)

God bedring <3

Huff huff huff :( har det akkurat på samme måte! Men vi får ta det som gode tegn!! :)

Min helt nye bil ble kræsja på vei til meg fra fabrikken, og de fiksa den så den så like fin ut!! :)

God bedring <3

Så godt å høre! Jeg håper og tror de kan klare å fikse den så den blir like fin. Men da må de mest sannsynlig omlakkere hele bilen, og/eller skifte ut felgen som er skadet ;)

Ja, vi får ta det som et godt tegn at spiren vokser og har det bra selv om mamma føler seg drit ;)

Uff så kjipt å få ripe/bulk i bilen :/ Krysser fingrene for at di klarer å fikse bilen din slik at den blir god som ny! :)

Er så kjedelig med kvalmen, sliter med det samne jeg også.
Håper kvalmen din gir seg snart.. Masse go bedring til deg ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp