Sykmeldt noen?

Tupsi84

Betatt av forumet
I morgen må jeg ta skrittet og dra til legen...Jeg er så dårlig [:'(] Kvalm fram til kvelden, og sliter endel med hodepine, svimmelhet. Kjenner jeg har kjempedårlig samvittighet ovenfor jobben men jeg klarer det rett og slett ikke! Flere i samme situasjon eller? Tidlig å bli sykmeldt da men jeg håper og regner med at jeg blir bedre om noen uker!

Jeg var sånn på begge forrige svangerskapene, og da måtte jeg sykmelde meg, hadde ikke sjangs til å jobbe å springe på do å spy hele tiden! Så går egentlig bare å "venter" på at det skal komme sigende denne gangen også. Kjente det litt før frokost i dag, men det gav seg heldigvis![:)]
Håper det ikke varer så lenge for deg i allefall![:)]

hadde det ikke vært for at jeg har ferie så hadde jeg nok bedt om sykmelding, men jeg satser på at det går over/blir bedre til jeg begynner på jobb igjen.
Kjedelig å måtte sykmelde seg, men det er enda kjedeligere(både for arbeidsgiver og arbeidstaker) om man skulle gått på jobb og ikke kunne utført jobben sin[&:] Og som du sier, så blir det jo bedre etterhvert!

Du gjør det eneste rette! Det er aldri noe gøy å bli sykemeldt, men tror ikke du har noe på jobben å gjøre heller...

Masse god bedring;)

ORIGINAL: Juhuuuuu!!!

Du gjør det eneste rette! Det er aldri noe gøy å bli sykemeldt, men tror ikke du har noe på jobben å gjøre heller...

Masse god bedring;)

Tusn takk!! [:)]

Back
Topp