Sykmeldt med virusinfeksjon!

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Så ble jeg sykmeldt til og med torsdag.. Har gått og hanglet hele forrige uke, og da jeg ikke var bedre i morges ringte jeg legen. Kan nesten ikke bruke flere egenmeldinger så mange dager på rad :P

Tok urinprøve, blodtrykk, blodprosent og blodsukker + var inne hos legen. Har en virusinfeksjon i kroppen som mest sannsynlig er en luftveisinfeksjon. Så da ble jeg sykmeldt til og med torsdag med beskjed om å slappe av og drikke masse. Hun ville vente med å bruke antibiotika, noe jeg syns er helt greit :-)

Men gah! Sykmeldt i fire dager?!? Hva skal jeg finner på da?? :P

Så ble jeg sykmeldt til og med torsdag.. Har gått og hanglet hele forrige uke, og da jeg ikke var bedre i morges ringte jeg legen. Kan nesten ikke bruke flere egenmeldinger så mange dager på rad :p

Tok urinprøve, blodtrykk, blodprosent og blodsukker + var inne hos legen. Har en virusinfeksjon i kroppen som mest sannsynlig er en luftveisinfeksjon. Så da ble jeg sykmeldt til og med torsdag med beskjed om å slappe av og drikke masse. Hun ville vente med å bruke antibiotika, noe jeg syns er helt greit :)

Men gah! Sykmeldt i fire dager?!? Hva skal jeg finner på da?? :p

Uff :( god bedring! Jeg var sykemeldt gjennom hele svangerskapet sist gang pga. kvalme/oppkast og bekkenløsning.. kjedelig.. hehe..

Gooo bedring :love022 håper dagene går fortere enn forventa og at formen stiger raskt!

Masse god bedring :) Bruk tiden til å hvile og gjør det du ikke får tid til ellers hvis energien strekker til :)

Back
Topp