skytten_83
Elsker forumet
Dere som er sykmeldt i sv.skapet, kan jeg spørre hvorfor? Det er jo så mange plager og sånn for mange når de er gravide. Så hvorfor er/var du sykmeldt??
Bare lurer!
Bare lurer!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg gjorde jobben for tre stk siden en kollega hadde sluttet og en var sykemeldt nettop fordi hun også var gravid og sjefen ikke ville tilrettelegge for henne. Jeg fikk beskjed om at jeg måtte være der 100% eller så trengte jeg ikke være der i det hele tatt da jeg ble sykemeldt 20%. Uka etter ble jeg permitert.
Jeg hadde foreslått svangerskapspenger men det hadde han aldri hørt om og "gadd ikke sette seg inn i". Legen min ble så forbanna på han etter hun forsøkte å prate med han at hun satte meg på 100% sykemelding på dagen. Da slapp jeg jo å måtte søke på ny jobb med stor mage. Sykemeldingen varte til foreldrepermisjonen startet og da overstyrte jo den permiteringen slik at jeg hadde krav på jobben tilbake når den var ferdig. Ser meg om etter en ny jobb nåfor han er like sur som han alltid var.