Lurer på om det er noen som vet hvordan det stiller seg med sykemeldin når man er forkjølet. Er potte tett og tappet for energi. Reiste på jobb å var der 1 time i går, holdt på å svime av et par ganger,det var ikke noe morro, så i dag måtte jeg ringe å si at jeg ikke kom. Er fortsatt slapp og ser i grunn svart på å ha 8 timers arbeidsdag torsdag og fredag. Pottetett og snørr som renner i tide og utide er ikke veldig delikat synest jeg når du jobber på kafe. Men har liksom det inntrykket av at sjefen ikke helt skjønner at man er syk, hun sa det her en gang at det skulle en del til for at hun ringte å sa hun var sjuk. Men tror ikke hun hadde gått på jobb om hun hadde hatt feber og var slapp. Men kan ikke ringe si jeg er syk noen flere dager nå hvertfall, har vært borte to dager før også pga. forkjølelse men har ikke fått noe innføring i egenmeldingsskjema å sånn hvordan det fungerer. Så jeg har ikke råd til å ta fri flere dager, da må jeg eventuelt ta sykemelding, om det er mulig å få det.....
(dette ble langt og litt rotete, men håper dere skjønner litt av det da;) )[:D]
(dette ble langt og litt rotete, men håper dere skjønner litt av det da;) )[:D]