Sykmelding

Lykkelig3barnsmor

Flørter med forumet
Heisann! Er det noen som har blitt sykmeldte? Jeg er 50 % sykmeldt, men har nå behov for å få full sykemeldng pga. smerter i bekken, rygg og plagsomme kynnere. Magen strammer seg og blir knallhard!! I dag har jeg slappet av hjemme, men har likevel hatt litt vonde falske rier med murringer i korsryggen og nederst i magen. Jeg klarer ikke gå på jobb når jeg har det sånn, og håper at legen vil gi meg full sykmelding.

jeg skal til legen å få sykemelding imorgen. jeg har ikke vært sykmeldt tidligere, men trenger det nå. plages av kvalme og svimmelhet! er litt sliten om dagen... vil jo helst jobbe, men må tenke på babyn inni meg også. vi må jo ta vare på oss selv og spare krefter til fødselen[:)]

eg har allerede klart å bli sykemeldt[:)] pga av kvalme og rett og slett dårlig form. men var det bare en uke. håper formen holder seg oppe en god stund til nå..

Jeg har vært sykemeldt nesten hele svangerskapet..Har kun jobbet 1 uke i år..
Jeg har slitt sånn med kvalme og oppkast..+ at jeg har litt vondt i bekkenet..
Er usikker på om jeg kommer til å jobbe mere før jeg skal ut i permisjon den 16 juni...

Bare fortell legen din som det er , så blir du nok sykemeldt..

ORIGINAL: snart3barnsmamma!!

Heisann! Er det noen som har blitt sykmeldte? Jeg er 50 % sykmeldt, men har nå behov for å få full sykemeldng pga. smerter i bekken, rygg og plagsomme kynnere. Magen strammer seg og blir knallhard!! I dag har jeg slappet av hjemme, men har likevel hatt litt vonde falske rier med murringer i korsryggen og nederst i magen. Jeg klarer ikke gå på jobb når jeg har det sånn, og håper at legen vil gi meg full sykmelding.

Fra denne uke jobber jeg 60%. Var hos legen før påskeferien, hadde sånne smerter i hofter og rygg. Nå etter en god og lang ferie så er smertene redusert, sånn at jeg ikke føler at jeg bør ha sykemelding. Men i går hadde jeg så kraftige gjentatte kynnere, med smerter i korsrygg, hofter og bena. Hadde ikke vært nok gøy å fått disse på jobben, så jeg forstår deg godt. Håper selv på at legen min fortsetter å sykemelde meg, trenger å jobbe mindre, er et slit å jobbe i barnehagen hver dag [:'(]

50 % her pga bekkenløsning. Usj.

Eg ble 100% sykmeld fra 8 uker, men det er ein medisinsk grunn pluss at jobben min er for fysisk tung for meg..

Jeg har vært sykemeldt siden uke 9,da pga kvalme.Kvalmen forsvant i uke 13,men da var bekkenløsningen startet.Som legen sa til meg "D er viktigere at du fungerer hjemme enn å gå på jobb",og sykemeldte meg ut svangerskapet! Har 2 små hjemme fra før av som krever sitt. Jeg er kjempe glad for at jeg ble sykemeldt så tidlig,siden jeg nå sliter kraftig med bekkenet og har vondt for å bevege meg[:o]. Skal tross alt være i fysisk god form til babyen og når den kommer. Stå på ditt,føler du at du ikke klarer å jobbe mer,så klarer du ikke d.Forlang sykemelding!!!![:@]Stol på kroppen din,du kjenner den best!!!! Lykke til[:D]

jeg har vært sykmeldt i fra ca uka 10 pga kvalme og humørsvi.. håper det gir seg snart..

Back
Topp