Sykmelding

Mye å tenke på forstår jeg!!
Har aldri hatt med nav å gjøre før, så det er nok en del fallgruver å ramle nedi der. Får bare
se hva jeg får ut av det :) Takk for tips, skal ha det i bakhodet!!!

Lykke til i nav-jungelen:)..
Jeg har hatt litt mer med de å gjøre, enn jeg egentlig har ønska, så har heldigvis lært endel om hvordan å takle de:p..

Sent from my iPad using BV Forum

Lykke til i nav-jungelen:)..
Jeg har hatt litt mer med de å gjøre, enn jeg egentlig har ønska, så har heldigvis lært endel om hvordan å takle de:p..

Sent from my iPad using BV Forum

Phu, takk, gleder meg ikke akkurat til å kverulere med dem kjenner jeg!

Jeg jobber alt jeg orker om dagen, dvs jeg er ringevikar og tar alt jeg får av vakter.
Har de siste 3 mnd jobbet 90% eller mer, og begynner nå å kjenne at jeg er sliten.
Har ikke råd til å være sykemeldt, så her er det bare å kjøre på. Håper jeg holder ut noen mnd til...

Er vel bare et tidsspørsmål hvor lenge jeg orker å holde det "kjøret" her i gang...

Det er et avsnitt på nav sine sider at de kan oppjustere foreldrepengene til kvinnen dersom hun ville tjent mer om hun ikke var gravid :) Jeg har virkelig studert nav sine sider i det siste pga jeg sist ikke fikk de opplysningene jeg trengte for å få rettighetene mine. Idag sitter jeg derfor uten rettigheter på noe dritt!

BTW det er de siste 4 ukene som teller, og om du blir sykemeldt før du slutter å jobbe får du 100% utbetalt.
Hvis du mister jobb har du 4 uker på deg til å bli syk, men da vil du ikke få 100% utbetalt

Det er et avsnitt på nav sine sider at de kan oppjustere foreldrepengene til kvinnen dersom hun ville tjent mer om hun ikke var gravid :) Jeg har virkelig studert nav sine sider i det siste pga jeg sist ikke fikk de opplysningene jeg trengte for å få rettighetene mine. Idag sitter jeg derfor uten rettigheter på noe dritt!

BTW det er de siste 4 ukene som teller, og om du blir sykemeldt før du slutter å jobbe får du 100% utbetalt.
Hvis du mister jobb har du 4 uker på deg til å bli syk, men da vil du ikke få 100% utbetalt

Jaggu! Dette visste jeg altså ikke! Tusen takk for svar, dette må jeg finne mer ut om :)
To tomler opp, og si bare ifra om du kommer på mer :)

Back
Topp