Sykmeldig etter sv.permisjon

Sindi_82

Glad i forumet
Er det noen her som ikke klarte å begynne i jobb igjen etter fødselspermisjonene pga sterke bekkenløsningsplager? Det virker ikke som det skal bli noe bedre på meg noen gang:-(

Er det sånn att en kan forbli sånn resten av livet?

tja, om det kan bli sånn hele livet er jeg usikker på, men mamma sier at det er pga bekkenløsningen hun den dag i dag sliter med bekkenet. Hun blir sånn for alltid, med gode og dårlige tider da, men hun er altså blitt revmatiker også da. Det var jo ikke pga bekkenløsninga, men det gjør ikke bekkenproblemene mindre... Men selve bekkenproblemene, de har hun ikke hele tiden, sånn veldig i alle fall...

huff da...

Ja har hørt det kan bli kronisk jeg også...

Jeg sliter og sleit med det i svangerskap, etter svangerskap, etter permisjon, og nå..................
JEg begynte i 50% stillling, dvs 50% sykemeldt etter permisjonen. Hadde så ferie noen uker, og etterhvert så gikk det seg mer og mer til. Men jeg må ha noen dager av og til og komme meg på når jeg kjenner det "river" som værst i bekkenet.........................(og i tillegg er jeg gravid på nytt nå da)!

Jeg går til Manuellterapeut, men han ordnet det for meg slik at jeg slapp og betale selv om det var gått 6 mnd etter fødsel! Eller så kan jo lege henvise deg....

huff, nei det skal være noe...vurdere å ta en snakk med fastlege om videre behandling. Men jeg følte at jeg ikke hadde noe utbytte av fysioterapi, og 700 kr timen for en manuell terapeut har vi absolutt ikke råd til:-(

Back
Topp