sykluskrøll- eller ikke?

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Altså... siden jeg tok ut spiralen har jeg hatt regelmessig syklus på 28-29 dager. Men så begynte jeg jo å blø forrige uke, bare noen dager før forventet el (en uke etter jeg sluttet å blø da TR var på skikkelig besøk). Legen trodde ikke disse blødningene hadde noen innvirkning på syklusen, og at el kom til å gå som normalt. Høres ikke det litt rart ut?.. Nå vet jeg liksom ikke om det går mot testing eller om el er like rundt hjørnet! Blir litt stressa av det. Hva tror dere?... Er jo bare å vente å se, men vil gjerne høre hva dere tror også da vettu! [:D]

Jeg tror det beste er å bare slappe av, ikke stresse så mye med å holde telling med når du har eggløsning og sånt. Så lenge dere har sex med en to-tre dagers mellomrom, så treffer dere eggløsning før eller siden likevel. Jeg har blitt gravid to ganger, begge gangene var de månedene jeg stresset minst med å tenke på det! Og vi prøvde i to år, før vi nå endelig ser ut til å få beholde barnet. Så jeg er overbevist om at det beste er å bare ta det med ro og ta det som det kommer, selv om det kan være litt vanskelig. Tenk på andre ting, jul og juleforberedelser, vinter og skigåing, våren som kommer om ikke for mange måneder. Før du vet ordet av det, så sitter det! Lykke til.

jo, du har nok rett i det.... Det er litt av problemet mitt, altfor mange tanker i hodet på en gang. Har MER enn nok å gjøre, men finner likevel tid til å fundere over disse tingene[;)] Skal prøve å roe meg ned! Og så bra at det ser ut til å gå bra for dere denne gangen! [:)]

Back
Topp