Sykluskluss av p-piller?

Guest
Hei,

Jeg har gått på p-piller sammenhengende i nesten 10 år, yasmin i 4 år (måtte bytte pga blødninger) og Microgynon siden (tar de fortsatt). Jeg har hele tiden hatt samme mensplager, dvs noe menssmerter dag 1 og evt 2. Siste halvåret har jeg noen ganger opplevd å få mensmurringer når jeg ikke har mensen, men dette har ikke vært noe som har skjedd hver gang. Denne siste gangen har vært svært ubehagelig. Da fikk jeg ekstreme menssmerter, slik jeg ikke klarte å snakke 3 dager før jeg skulle ha mensen. Når jeg fikk mensen var denne helt annerledes enn tidligere, det var nesten ikke blod bare brunt med slimklumper og koagler og veldig liten mengde og varte bare i 2,5 dager mot 5, og har fått så vond korsrygg at jeg må ty til paracet for å kunne slappe av. Jeg har også opplevd mye stikking i puppene, men de er ikke vonde eller blitt større. Jeg er også veldig sliten, men det har jeg vært i lengre tid som legen ikke finner ut av. Jeg har tatt en graviditetstest som viste negativ. Men jeg lurer fortsatt på om dette er en reaksjon på p-pillene eller om det kan være noe mer på ferde?
 
Back
Topp