Sykluser etter fødsel

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Det er sånn at syklusen kan være helt på bærtur etter fødsel hvis ikke man bruker pillen?
Typ ha "tanta" én gang, og så holder den seg unna lenge etterpå...?

Hvis noen sier nei nå så får de boka med norges lover slengt i hodet, altså! :oops::confused:

Tror det.. Her er det helt merkelig selv om jeg går på pilla, men jeg regner med det går seg til snart.. Har jo bare bittesmå blødninger typ truseinnlegg er nok i massevis og varer bare noen få dager, men startet før placebopillene.. Sære greier..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Good, good. Begynte rett på cerazette sist, så fikk ikke erfare hvordan det er uten.
Så lenge det ikke er pga hybelboere må den gjerne holde seg unna. :p

Tror det.. Her er det helt merkelig selv om jeg går på pilla, men jeg regner med det går seg til snart.. Har jo bare bittesmå blødninger typ truseinnlegg er nok i massevis og varer bare noen få dager, men startet før placebopillene.. Sære greier..

Akkurat likt her også, bare uten piller

Good, good. Begynte rett på cerazette sist, så fikk ikke erfare hvordan det er uten.
Så lenge det ikke er pga hybelboere må den gjerne holde seg unna. :p
Jeg har nesten begynt å tenke på en ny etter å ha snakket med så mange gravide i det siste:-P Men kan virkelig ikke gjøre det om jeg skal få på plass en utdanning:-P

Jeg har nesten begynt å tenke på en ny etter å ha snakket med så mange gravide i det siste:-P Men kan virkelig ikke gjøre det om jeg skal få på plass en utdanning:-P

Hehe.:p jeg har egentlig landet på den konklusjonen at to er nok. I hvertfall i noen år.:p

Hehe.:p jeg har egentlig landet på den konklusjonen at to er nok. I hvertfall i noen år.:p
Enig, men her er en nok i noen år! Planen blir å fullføre neste års studie med lille hjemme. så begynner lille i barnehage i to år mens jeg studerer og begynner å jobbe. Så blir det ny baby når hun er ca 3 for da kan jeg ta lønnet permisjon! Luuurt kryssedull "klapp på skulder" :)

Enig, men her er en nok i noen år! Planen blir å fullføre neste års studie med lille hjemme. så begynner lille i barnehage i to år mens jeg studerer og begynner å jobbe. Så blir det ny baby når hun er ca 3 for da kan jeg ta lønnet permisjon! Luuurt kryssedull "klapp på skulder" :)
Helt riktig;-) Jeg skal vente 5-7 år, så det er bare å holde seg selv i ørene.. Beholder selvfølgelig ungen om jeg skulle blitt uplanlagt gravid, men satser på at det ikke skjer;-)

Her er syklusen også på bærtur... Først 6 uker renselse, to uker pause, mens, en uke pause og så ny mens... Bah...

Her er syklusen også på bærtur... Først 6 uker renselse, to uker pause, mens, en uke pause og så ny mens... Bah...
Oh, da skal jeg ikke klage. Her var det 7 uker renselse, to uker pause, mens og til nå er pausen sirkus 6 uker.
Men burde vel tatt en test, just in case.. :confused:

Oh, da skal jeg ikke klage. Her var det 7 uker renselse, to uker pause, mens og til nå er pausen sirkus 6 uker.
Men burde vel tatt en test, just in case.. :confused:
hm, kanskje ikke så dumt med en test da... Nå er jeg ikke helg sikker på hvor lenge det er siden sist, dagene går litt i surr her..

Jeg hadde renselse i 8 uker.. Var hos legen og fikk piller, men kjøpte også en test for å være sikker på at jeg ikke allerede var gravid, den var heldigvis negativ :) Fikk mensen to uker etter renselsen vsr ferdig så lurer på når neste gang blir, fikk beskjed om at med minipiller kunne det gå opptil et år før jeg fikk mensen igjen :)

Jeg har hatt mensen 2 ganger siden september 2010..:-) Begge gangene var mellom nr en og nr to. Ikke hatt mensen siden jeg fikk baby nå.. Men er HELT sikker på at jeg ikke er gravid. Har ikke vært de mest aktive i senga med to små for å si det sånn..:-)

Å heldige du, har gått på conludag minipiller i 6 uker nå og fikk mensen nå, men lurer på om det er vanlig mitt inni brettet

Back
Topp