syklusen tulle litt

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
men til fordel for en god ting håper jeg nå..
har alltid hatt syklus på 28dager, men nå etter fryseforsøket er jeg på dag 30, har hatt mens murringer i 3 dager og begynt å spotte litt..så den er på vei...
så... jeg rakk egentlig ikke nytt fryseforsøk på denne syklusen pga de har ferie... men når den er forsinket så rekker jeg det kanskje likevel, nå håper jeg ikke den kommer før tidligst i morgen :P da må jeg regne på det og håpe og krysse fingrene for at vi kan komme inn til nytt forsøk i august..om det treffer på rett dag, skal ha i normal syklus denne gangen.... tvi tvi... håper på gode ting for meg nå! i need it

Håpar du får forsøk i august då og at det er din tur til å lykkast heilt fram til mål denne gongen! Krysser fingrane for deg!

takk..
skal ringe sykehuset på mandag og høre... er da på dag 11. liten mistanke om at syklusen min er på plass som normal, da får jeg positiv el test på torsdag, og det treffer da helga :( så blir det utsatt en måned, siden dem ikke jobber i helgene..
men håper håper krysser fingrene for at testen er positiv neste helg ikke før!

takk..
skal ringe sykehuset på mandag og høre... er da på dag 11. liten mistanke om at syklusen min er på plass som normal, da får jeg positiv el test på torsdag, og det treffer da helga :( så blir det utsatt en måned, siden dem ikke jobber i helgene..
men håper håper krysser fingrene for at testen er positiv neste helg ikke før!

Dritt :-(
I pinsen jobba de 2.pinsedag i Porsgrunn. Håper de kan legge til rette for deg!
Krysser fingrene!

Stor klem ♡

Lengter etter å bli gravid ♥

Dritt :-(
I pinsen jobba de 2.pinsedag i Porsgrunn. Håper de kan legge til rette for deg!
Krysser fingrene!

Stor klem ♡

de har sagt at treffer det en helg så blir forsøket avbrutt og må vente en måned... kjipt :( spurte om å gå på medisiner for å slippe at det treffer helgen, men de ville helst følge legens ordre, så får håpe det ikke treffer helgen.. tvi tvi, blir spennende å se i neste uke da...

de har sagt at treffer det en helg så blir forsøket avbrutt og må vente en måned... kjipt :( spurte om å gå på medisiner for å slippe at det treffer helgen, men de ville helst følge legens ordre, så får håpe det ikke treffer helgen.. tvi tvi, blir spennende å se i neste uke da...

Det var dumt :-(
Krysser fingrene for at det blir i august ♡
Et eller to egg?

Det var dumt :-(
Krysser fingrene for at det blir i august ♡
Et eller to egg?

hvis ikke sykehuset ser grunn til at vi ikke kan ta to egg inn denne ganen, så tror jeg vi tar to..så får vi en dobbelsjanse.. selv om det er kjempe skummelt med tanke på min bakgrunn..

Back
Topp