Syklusen min er helt rar etter kjemisk. Er det vanlig å ha eggehviteutflod etter eggløsning?

User_131995

Elsker forumet
Snøkrystallene2021❄️
Marsboerne 2023
Hei! Jeg vet at ingen har svaret, men hvis du har liknende opplevelser selv setter jeg pris på å høre hvordan det gikk med deg! :)

Jeg er et sted mellom 6-11 dpo i dag, dersom jeg hadde eggløsning mellom syklusdag 15-20. Jeg gikk tom for eggløsningstester dag 14, og tenkte at jeg bare skulle stole på kroppen etter det, men så måtte samboer reise den 17. Ble da mer stressa og kjøpte nye tester.

Hadde kjemisk som starta 31. Mars, og var ferdig den 4. April. Var tørr i noen dager, før jeg fikk litt eggehviteutflod den 15. April, som varte i to dager. Var ikke mye. Så ble det tørt, deretter kremete og fra 18. April fikk jeg MASSE utflod, en mix mellom kremete, sticky og eggehvite - det har blitt mer og mer eggehvite og stretchy fram til i dag. Det kan strekkes flere cm og holder seg sånn!

Kjøpte både graviditetstester og eggløsningstester for noen dager siden. Glemte å ta på morgenurin i dag, men legger ved bilde av eggløsningstesten. De fra tidligere dager har vært helt blank. Den er jo enda negativ, men i forhold til i går er det en stoor økning. Det har vel ikke noe å si; har hørt at LH varierer veldig fra dag til dag?

Har øm mage, litt mensenaktig følelse. Litt stikninger i underliv og økt sexlyst. Ellers ikke noe merkbart.

Etter kjemisk kan vel syklusen være såpass krøll på at man får utsatt eggløsning. Kan den utsettes så mye som 10-11 dager? Jeg har hørt at eggehviteutflod ikke er vanlig ETTER eggløsning, så jeg er utrolig forvirra. Bør jeg bare fortsette å teste etter eggløsning eller kan det hende eggløsningen allerede har vært? Har fortsatt eggehviteutflod og det har jo vart lenge... Hormonubalanse?

Noen her som opplevde noe liknende etter kjemisk? Jeg ble 4+6 før jeg mistet.

Vedlegg

• BFD73B5B-43E7-46BC-94F2-2E71CC3E2B20.jpeg
    BFD73B5B-43E7-46BC-94F2-2E71CC3E2B20.jpeg
    22,9 KB · Visninger: 414
  • 0E0396A9-86EB-402B-B932-4BC602B04F71.jpeg
    0E0396A9-86EB-402B-B932-4BC602B04F71.jpeg
    10,1 KB · Visninger: 180
Vent... er denne positiv? Tok den nå. Har murringer og stikninger enda, i underlivet..

Vedlegg

• F909B101-399E-47B3-BF84-5279F7DA1371.jpeg
    F909B101-399E-47B3-BF84-5279F7DA1371.jpeg
    16,5 KB · Visninger: 213
Vent... er denne positiv? Tok den nå. Har murringer og stikninger enda, i underlivet..
Synes den ser positiv ut :D Godt mulig kroppen ikke fikk til el første forsøket, så den prøver på nytt nå :)

Synes den ser positiv ut :D Godt mulig kroppen ikke fikk til el første forsøket, så den prøver på nytt nå :)

Woho!! Da hadde jeg LH-toppen kl 17 i går. :D Testen var negativ på kvelden. Det er vel sånn at egget slipper alt fra 12-48 timer etter den positive testen? Eller skjer det i løpet av den tiden fra positiv til negativ? Leser så mye forskjellig. o_O

Uansett spennende, og vi skal ha sikret oss denne måneden da. Yay!

Nå er jeg totalt forvirra! Tok en graviditetstest, fordi jeg vurderte å ta et glass øl i kveld siden jeg ikke var gravid eller i DPO-land likevel. Ville bare være sikker på at det ikke var noe... Jeg skimter en strek der! Så dette tok jo en interessant vending

Hos meg slår graviditetstestene ut på mine dager med LH toppen. Altså eggløsningsdagen. Blitt fortvilet mange ganger

Nå er jeg totalt forvirra! Tok en graviditetstest, fordi jeg vurderte å ta et glass øl i kveld siden jeg ikke var gravid eller i DPO-land likevel. Ville bare være sikker på at det ikke var noe... Jeg skimter en strek der! Så dette tok jo en interessant vending

bilde av hcg testen? jeg får sterke LH tester når jeg er gravid :)

bilde av hcg testen? jeg får sterke LH tester når jeg er gravid :)

Litt forvirret, 5 min og 20 minutter etter dypping. Tror muligens det kan være en sånn «evap line». Jeg trodde jo først jeg hadde eggløsning til vanlig tid, så dersom jeg skulle vært gravid nå så var jeg ca 10 dpo da jeg tok denne.

Men ja, det er nok mer sannsynlig at jeg hadde eggløsning i går heller! ☺️

Vedlegg

• 5B8F1B6A-0FF1-4D3B-8B3A-773E3529D84E.jpeg
    5B8F1B6A-0FF1-4D3B-8B3A-773E3529D84E.jpeg
    19,4 KB · Visninger: 204
Litt forvirret, 5 min og 20 minutter etter dypping. Tror muligens det kan være en sånn «evap line». Jeg trodde jo først jeg hadde eggløsning til vanlig tid, så dersom jeg skulle vært gravid nå så var jeg ca 10 dpo da jeg tok denne.

Men ja, det er nok mer sannsynlig at jeg hadde eggløsning i går heller! ☺️

Kan en graviditetstest være såpass positiv under EL? :wideyed: Jeg syns ikke den streken er så veldig svak heller, akkurat:hilarious: Hvis du tenker at det er en mulighet for at du kan være gravid, ville jeg prøvd med en digital GT. Da slipper du i det minste å være usikker, og får det "svart på hvitt" :)

Kan en graviditetstest være såpass positiv under EL? :wideyed: Jeg syns ikke den streken er så veldig svak heller, akkurat:hilarious: Hvis du tenker at det er en mulighet for at du kan være gravid, ville jeg prøvd med en digital GT. Da slipper du i det minste å være usikker, og får det "svart på hvitt" :)

Den startet som en grå strek, som ble mer og mer synlig, det tok litt tid før den ble så sterk. Så jeg er veldig forvirra! Men jeg tenker å kjøpe nye i morgen, for nå må jeg bare vite haha! :laughing002 Men jeg blir ikke skuffa om det er negativt, for det betyr vel bare at jeg hadde eggløsning - og det er jo bra det og :hello2

Oi, det ser jo ut som du hadde el når du først trodde og at du er gravid? Jeg har hatt masse slimete strechy utflod hele svangerskapet, det var en av grunnene til at jeg mistenkte svangerskap! Og gravid var jeg :D

Den startet som en grå strek, som ble mer og mer synlig, det tok litt tid før den ble så sterk. Så jeg er veldig forvirra! Men jeg tenker å kjøpe nye i morgen, for nå må jeg bare vite haha! :laughing002 Men jeg blir ikke skuffa om det er negativt, for det betyr vel bare at jeg hadde eggløsning - og det er jo bra det og :hello2

Ja absolutt, det er også kjempebra!! :) Bra du ser på det på den måten. Men jeg skjønner at du er forvirret, for å si det sånn.:hilarious: Lykke til!! Du må oppdatere i morgen!

Oi, det ser jo ut som du hadde el når du først trodde og at du er gravid? Jeg har hatt masse slimete strechy utflod hele svangerskapet, det var en av grunnene til at jeg mistenkte svangerskap! Og gravid var jeg :D

Ja det kan jo godt være! :smiley-bounce012 Jeg visste ikke at slimete utflod kunne være et symptom! Men nå har jo alle ulike svangerskap da... Er spent nå!

Ja absolutt, det er også kjempebra!! :) Bra du ser på det på den måten. Men jeg skjønner at du er forvirret, for å si det sånn.:hilarious: Lykke til!! Du må oppdatere i morgen!

Ja man må nesten tenke sånn for å ikke bli tullerusk, haha! :laughing002 Huff ja, det skal ikke være enkelt å tolke alt. Tusen takk! Jeg skal oppdatere så snart jeg har tatt flere tester! :nailbiting:

Den må ha vært defekt! Dagens var helt blank! Men da betyr det jo bare at jeg hadde eggløsning den 25. og at jeg er ca 2 dpo nå. Jeg venter i spenning og er bare glad for at jeg hadde eggløsning :love017

Last edited:
En liten oppdatering. Er 9 dpo, og tror kanskje jeg har litt strek-øyne, men jeg synes jeg så noe i alle fall i virkeligheten. Kan oppdatere i morgen etter testing.. Krysser fingrene

Vedlegg

• 8006BDAD-8295-4E53-A9D7-21DA632B9BE1.jpeg
    8006BDAD-8295-4E53-A9D7-21DA632B9BE1.jpeg
    27,3 KB · Visninger: 202
Back
Topp