Syklusdag 27, negativ test?

S-M15

Flørter med forumet
Hei, er idag på syklusdag 27, på morgenen idag fikk jeg en "minimens" var bare den ene gangen på do at det kom mye, men ellers ingenting utover idag annet enn rosa på papiret når jeg tørker meg.. Kan dette være festeblødning elr?
Tok test, men negativ kan være for tidlig også. Da jeg er litt usikker på sykluslengde da det varierer fra mnd til mnd. Legger ved bilde av test.
 

Vedlegg

  • 20240130_165158.jpg
    20240130_165158.jpg
    1,4 MB · Visninger: 23
Synes det er vanskelig å se om det er antydning til strek eller om det bare er hvor streken skal komme frem når den er positiv. Ville ha avventet de neste dagene med å se om du blør mer eller ikke. Eller teste igjen om ett par dager for å se om det øker eller ikke. For min del så begynner blødning har det ikke vært noe mer enn det.

Men leser flere som har blødd rundt den tiden dem skal ha mens, men vist seg å være heller ei en spire og festeblødning. Noe jeg selv ikke har opplevd og vet derfor ikke hvordan det er
 
Synes det er vanskelig å se om det er antydning til strek eller om det bare er hvor streken skal komme frem når den er positiv. Ville ha avventet de neste dagene med å se om du blør mer eller ikke. Eller teste igjen om ett par dager for å se om det øker eller ikke. For min del så begynner blødning har det ikke vært noe mer enn det.

Men leser flere som har blødd rundt den tiden dem skal ha mens, men vist seg å være heller ei en spire og festeblødning. Noe jeg selv ikke har opplevd og vet derfor ikke hvordan det er
Tusentakk for svar:Heartbigred
 
Synes det er vanskelig å se om det er antydning til strek eller om det bare er hvor streken skal komme frem når den er positiv. Ville ha avventet de neste dagene med å se om du blør mer eller ikke. Eller teste igjen om ett par dager for å se om det øker eller ikke. For min del så begynner blødning har det ikke vært noe mer enn det.

Men leser flere som har blødd rundt den tiden dem skal ha mens, men vist seg å være heller ei en spire og festeblødning. Noe jeg selv ikke har opplevd og vet derfor ikke hvordan det er
Kan du hjelpe meg å tolke testen fra imorgest?
 

Vedlegg

  • 20240131_174145.jpg
    20240131_174145.jpg
    1,5 MB · Visninger: 27
  • 20240131_174320.jpg
    20240131_174320.jpg
    1,4 MB · Visninger: 27
Kan være en kjemisk du har , ser jo steken på den første og den er rar på neste. Prøv å ta en ny eller digital :)
 
Back
Topp